کد خبر: ۱۲۱۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷

معرفی سرمربی جدید تیم ملی فوتبال امید تا پایان هفته

طبق اعلام نصرالله سجادی، سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ سرمربی جدید تیم ملی فوتبال امید تا پایان هفته جاری معرفی می‌شود.
به گزارش شیرازه حمید استیلی که هفته پیش از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان مدیر تیم ملی امید انتخاب شد، صبح امروز(شنبه) نشستی را با رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک برگزار کرد تا وضعیت این تیم را برای بازی های آسیایی جاکارتا مشخص کند.

در این جلسه بیشتر روی انتخاب سرمربی تیم ملی امید بحث و تبادل نظر شد و به نظر می رسد از بین 2 گزینه نهایی در هفته جاری سرمربی جدید این تیم انتخاب و معرفی شود.

از آنجاییکه هدف اصلی تیم ملی امید صعود به المپیک 2020 و شکستن طلسم 44 ساله حضور در این رقابت ها است، مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک قصد دارند این تیم را با بازیکنان زیر 21 سال راهی بازی های آسیایی جاکارتا کنند. به همین دلیل نام 121 نفر برای حضور در این مسابقات ثبت نام اولیه شده و سرمربی جدید تیم المپیک باید از بین این نفرات بازیکنان اعزامی به بازی های آسیایی 2018 را انتخاب کند.

نصرالله سجادی، سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی 2018 در نشست خبری صبح امروز(شنبه) خود اعلام کرد طبق تعامل های ایجاد شده سرمربی و سرپرست تیم المپیک تا پایان هفته جاری معرفی می شوند.

حمید استیلی هفته پیش اعلام کرد مسئولان فدراسیون قصد دارند یک سرمربی خارجی را به عنوان سرمربی تیم المپیک ایران انتخاب کنند.


نظرات بینندگان