کد خبر: ۱۲۱۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۸ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷

روستای بزم بوانات مقام دوم روستای دوستدار کتاب کشور

رئیس انجمن اهل قلم استان فارس گفت: امسال باید کتابخانه ای را با همراهی مسولان و مردم در روستای بزم راه اندازی کنیم.

به گزارش شیرازه، جشنواره روستا و شهرهای دوستدار کتاب کشور برای چهارمین سال متمادی برگزار شد و روستای بزم شهرستان بوانات پس از ورود به مرحله فینال بعنوان دومین روستای دوستدار کتاب کشور انتخاب و معرفی شد.

دهقان رئیس انجمن اهل قلم استان فارس کسب مقام دوم روستای دوستدار کتاب توسط روستای بزم بوانات را به مردم و مسولان تبریک گفت و اظهار داشت: چهارمین سال جشنواره روستا و شهرهای دوستدار کتاب کشور برای شهرستان بوانات با خبرهای خوبی همراه بود و روستای بزم بوانات توانست با راه یابی به فینال به مقام دوم روستای دوستدار کتاب کشور معرفی شود.

وی افزود: جایزه این مقام برای روستای بزم تخصیص 25 تا 30 میلیون تومان بعنوان هدیه می باشد که بایست با تهیه تجهیزات جهت راه اندازی کتابخانه در این روستا اقدام کنیم که باید با همراهی و همکاری مسولان و مردم انجام شود.

دهقان که در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوانات حاضر شده بود از تلاشهای دهیاری و مجموعه شورای اسلامی روستا و مسولان شهرستان قدردانی کرد و گفت: به همین مناسبت غرفه ای با نام بوانات در نمایشگاه بین المللی کتاب اختصاص خواهد یافت که مجال بسیار خوبی است برای معرفی هرچه بهتر پتانسیل های شهرستان که من از همین جا دست همگان را به گرمی می فشارم که در این غرفه فعالیت موثری داشته باشیم.

روستای بزم بوانات در سومین جشنواره روستاهای دوستدار کتاب کشور نیز شرکت کرد که از رسیدن به مرحله فینال باز ماند. 

منبع: حرف رسا

برچسب ها: بوانات ، حرف رسا ، کتاب
نظرات بینندگان