کد خبر: ۱۲۱۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۸ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
از طریق طرح محققان ایرانی

کودکان می‌توانند اسباب‌بازی هوشمند بسازند

محققان ایرانی با طراحی پکیج‌های آموزشی رباتیک امکانی فراهم کردند که کودکان بتوانند اسباب‌بازی هوشمند مورد علاقه خود را بسازند.
به گزارش شیرازه، محققان مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری سنندج موفق به تولید پکیج‌های آموزشی رباتیک برای مقاطع مختلف تحصیلی شدند.

این پکیج‌ها به منظور آشنایی هرچه بیشتر افراد به خصوص کودکان، نوجوانان و جوانان با علم رباتیک طراحی شده است.

این پکیج‌ها با تکیه بر آموزش همگان مکانیک، الکترونیک و کامپیوترها در قالب بسته‌بندی آموزشی هدف تولید می‌شود و پکیج‌های آموزشی طراحی‌شده از سوی این شرکت وسیله کمک آموزشی مؤثری برای علم یادگیری رباتیک است.

پکیج‌های تولیدی در سه مقطع پیش‌دبستانی، دبستان و متوسطه طراحی شده و در هر مقطع دو عدد پکیج آموزشی تولید شده که قطعات مکانیکی و الکتریکی این پکیج‌ها کاملاً بی‌خطر و هدفمند است.

این پکیج‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده که دانش‌آموز کلاس اول دبستان بتواند آموزش برنامه‌نویسی رباتیک را در یک محیط فارسی دریافت کند و در ساده‌ترین حالت به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود که اسباب‌بازی هوشمند مورد علاقه‌شان را خودشان بسازند و در واقع در قالب ساخت اسباب‌بازی هوشمند به آنها آموزش رباتیک ارائه می‌شود.

پکیج مقطع پیش دبستانی به صورت قطعات مکانیکی، رنگ‌آمیزی ربات‌ها و فلش‌کارت‌های رباتیک طراحی شده است.

کیفیت مناسب، قیمت مناسب، طراحی بومی، کاردبردهای متنوع محصولات در ساخت ربات‌های متنوع و آموزش برنامه‌نویسی به دانش‌آموزان از مقطع ابتدایی در یک محیط فارسی ارائه شده است.

فارس
نظرات بینندگان