کد خبر: ۱۲۱۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۴ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر استان فارس:

امروز مقام معظم رهبری الگو و محور همه امورات زندگی ما است

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر استان فارس در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: امروز مقام معظم رهبری الگو و محور همه امورات زندگی ما است و ما باید نگاهمان به لب‌های مبارک ولی امر باشد و ببینیم که چه فرمانی می‌دهد.

به گزارش شیرازه،  به مناسبت میلاد حضرت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) مراسم گرامیداشت روز پاسدار و روز جانباز با حضور حجت‌الاسلام حاجی‌زاده مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر استان فارس، موسوی فرماندار، رضایی فرمانده سپاه شهرستان مُهر، موسوی بخشدار، باقرزاده فرمانده حوزه مقاومت امام جعفر صادق، ابراهیمی شهردار و شورای اسلامی شهر اسیر و جمعی از مردم و مسئولین در شهر اسیر از توابع شهرستان مُهر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر استان فارس بیان داشت: در فصل بهار معنویت قرارگرفته‌ایم و در ماه رجب، ماه شعبان و نزول ماه مبارک رمضان قرار داریم و در این ایام احساس می‌کنیم که به خدای متعال نزدیک‌تر شده‌ایم و این فصل، فصل بندگی خدای متعال است.



مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر استان فارس اظهار داشت: این جمع که در این مراسم جمع شده‌اند همه دلدادگان و محبین اهل‌بیت علیه الاسلام هستند و دلدادگان مکتب ولایت و اهل‌بیت انسان‌هایی ارزشی و جهادی هستند که با تفکر انقلابی در این مکان جمع شده‌اند.

وی افزود: این فرهنگ و این دلدادگی همچنان ادامه دارد و توقف در کار نیست و ارزش، اعتبار وزندگی و هستی ما وابسته به فرهنگ و سیره اهل‌بیت علیه الاسلام است.

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده تصریح کرد: حضرت ابوالفضل العباس علیه اسلام نماد ولایت مداری است، جلوه و الگوی زیبایی از دین‌داری و غیرت و جوان مردی است، جوانان ما باید ابعاد شخصیتی آقا ابوالفضل العباس علیه الاسلام را به‌عنوان جانباز کربلا که در تطمیع و در تحریم قرار گرفت اما ولی امر خود را رها نکرد و نگاه وی به چشمان ولی امر خویش بود درس بگیرند.

این مسئول خاطرنشان ساخت: مردم این منطقه و این شهرستان در عرصه‌های مختلف نشان داده‌اند و بخش اسیر با تقدیم 56 شهید در جنگ تحمیلی نشان از آن دارد که پشتیبان ولایت، آب‌وخاک و میهن عزیزمان هستید.



مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر استان فارس در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: امروز مقام معظم رهبری الگو و محور همه امورات زندگی ما است و ما باید نگاهمان به لب‌های مبارک ولی امر باشد و ببینیم که چه فرمانی می‌دهد و می‌فرماید که دشمن امروزه در مقابل شما ایستاده است و عرض‌اندام می‌کند و به دنبال حذف و نابودی اسلام و اهل‌بیت علیه اسلام است.

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده یادآور شد: امروزه دشمنان به دنبال آن هستند که فساد و فحشا را در جامعه اسلامی ترویج بدهند و جوانان ما را گرفتار این مسائل کنند.

وی ادامه داد: دشمنان هرچه توانسته‌اند فشارهای اقتصادی را بر مردم و شهروندان ما تحمیل کرده‌اند و اگر نبود ایستادگی و مقاومت این مردم قطعاً ما امروز به مشکل برمی‌خوردیم و ما باید تاآخرین‌نفس ایستادگی و مقاومت کنیم چون دشمنان قسم‌خورده ما دست‌بردار نیستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر استان فارس در بخش دیگری از صحبت‌های خود گریزی هم به جناح و گروه‌های سیاسی زد و گفت: امروز اصولگرا و اصلاح‌طلب معنا ندارد و آنچه رمز موفقیت همه ما است وحدت کلمه است و باید همه ما در کنار یکدیگر باشیم و دست در دست یکدیگر بدهیم و اگر صحبت از تفرقه و اختلاف شد بدانیم که این طرح و نقشه‌های دشمن قسم‌خورده است.

وی افزود: دشمنان قسم‌خورده اسلام به دنبال آن هستند که بازوان پرتوان این نظام را از کار بیندازد و به فرموده مقام معظم رهبری یکی از این بازوهای پرتوان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، همه شما مردم و مسئولینی که دل در گروه این نظام و این آب‌وخاک دارید از نگاه ولایت یک پاسدار است و پاسداری محدود به لباس سبز پاسداری نمی‌شود و حضرت امام خمینی (ره) فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود.



حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر استان فارس در بخش پایانی صحبت‌های خود بیان داشت: اگر همه ما در کنار یکدیگر باشیم و از اسلام و فرهنگ اهل‌بیت علیه الاسلام حمایت کنیم و در کنار ولی امر خود به ایستیم قطعاً به ساحلی امن و آرام خواهیم رسید.

شایان ذکر است که در پایان این مراسم از پاسداران و جانبازان شهرستان به رسم یادبود لوح تندیس و هدایایی تقدیم شد.

منبع: عصر مُهر

برچسب ها: مهر ، اسلام ، سپاه
نظرات بینندگان