کد خبر: ۱۲۱۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۹ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
در دیدار مسوولان شهرستان با فرمانده سپاه نی ریز مطرح شد؛

سپاه نماد روحیه انقلابی کشور است/جز با وحدت، نظام اسلامی پیشرفت نخواهد کرد

اصغر مسعودی نماینده مجلس، محمد رضا امیری فرماندار شهرستان نی ریز و جمعی از مسوولان شهرستان نی ریز به مناسبت روز پاسدار و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرماندهی سپاه نی ریز دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش شیرازه، اصغر مسعودی نماینده مجلس، محمد رضا امیری فرماندار شهرستان نی ریز و جمعی از مسوولان شهرستان نی ریز به مناسبت روز پاسدار و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرماندهی سپاه نی ریز دیدار و گفتگو کردند.

سپاه در پیروی از منویات رهبر انقلاب پیشگام بوده است

امیری فرماندار در ابتدای این جلسه ضمن تبریک این روز به فرماندهی سپاه نی ریز گفت: اگر سپاه نبود کشور هم نبود، سپاه از ابتدای انقلاب در پیروزی آن و استمرار انقلاب نقش بسزایی داشته است و تاکنون اقدامات ارزشمندی داشته است.

فرماندار نی ریز ادامه داد: سپاه در پیروی از منویات رهبر انقلاب پیشگام بوده است؛ بر خود لازم می دانیم از سپاه به عنوان یکی از نهاد های انقلابی و تاثیرگذار تقدیر کنیم و به پاسداران که در خط مقدم دفاع از انقلاب قرار دارند این روز را تبریک میگویم.

سپاه انقلابی تشکیل شد و انقلابی ماند

مسعودی نماینده مردم نی ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه ضمن تبریک این روز گفت: سپاه انقلابی تشکیل شد و انقلابی ماند، اگر امروز ما امنیت داریم به خاطر وجود پاسداران و سپاه می باشد و با وحدت سپاه و ارتش بسیاری از توطئه های دشمن خنثی شده است.

نماینده مجلس همچنین بیان کرد: ما به عنوان وظیفه به خدمت پاسداران رسیده ایم و این روز را به آنها تبریک میگوییم.

این مقام مسوول با اشاره به فعالیت های عمرانی و سازندگی بسیج عنوان داشت: درمانگاه سید الشهدا سپاه نی ریز قدم موثری بوده است و اگر همین پروژه در روند اداری و دیگر بخش ها بود، شاید تکمیل آن سالها به طول می انجامید.

خون شهدا پایمال شدنی نیست و اگر خلافی از ما سر بزند خود ما پایمال خواهیم شد

حجت الاسلام مهدوی رئیس دادگستری شهرستان نی ریز در ادامه جلسه ضمن تبریک حلول ماه شعبان و روز پاسدار گفت: دشمنان ما امروز با تمام توان خود به میدان آمده اند و با دیدن این دشمنی ما باید دست به دست هم دهیم و به میدان بیاییم.

مهدوی افزود: جناح بندی های داخلی را کم رنگ و پا روی آنها بگذاریم و وحدت خود را حفظ کنیم که اگر دیر بشود پشیمانی همه مارا به دنبال خواهد داشت.

رئیس دادگستری نی ریز با اشاره به دلاورمردی های شهدا و شهدایی همچون شهید سرافراز ادامه داد: خون شهدا پایمال شدنی نیست و اگر خلافی از ما سر بزند خود ما پایمال خواهیم شد.

وی تصریح کرد: جز با وحدت، نظام اسلامی پیشرفت نخواهد کرد، وحدت و اتحاد را به هر شکلی که شده است باید حفظ کنیم.

سپاه نماد روحیه انقلابی کشور است

سرهنگ محمد مهدی درستکار فرمانده سپاه نی ریز در ادامه جلسه ضمن تشکر از مسوولان که جهت بزرگداشت روز پاسدار در ناحیه نی ریز حضور یافتند، گفت: سپاه نماد روحیه انقلابی کشور است و این اقدام قدمی جهت پاسداشت و حفظ روحیه انقلابی می باشد.

سرهنگ درستکار نسبت به اینکه تعریف و تمجیدها مسوولیت مارا سنگین تر میکند، عنوان کرد: شکرگذاری می کنیم در مجموعه ای قدم برمیداریم که به فرموده مقام معظم رهبری، سپاه از اول انقلاب تاکنون به قول خودش عمل کرده است.

فرمانده سپاه نی ریز با اشاره به سخن رهبری، خاطر نشان شد: سپاه تنها نیرویی است که میتواند به صورت انقلابی از این انقلاب دفاع کند.

وی در ادامه در خصوص پاسداری سپاه از مرز های کشور، عنوان کرد: سپاه علاوه بر ایجاد امنیت، خدمت رسانی را در مناطق محروم نیز دنبال می کند.

درستکار همچنین مطرح کرد: کماکان نیروهای سپاه در مناطق زلزله زده کرمانشاه حضور دارند و خدمت رسانی را دنبال میکنند.

این مقام مسوول همچنین گفت: این را با افتخار بیان میکنیم که امروز سپاه نه تنها در کشور بلکه در منطقه نیز حضور موثر داشته است و آتشی که قرار بود در عراق و سوریه برپا شود، بدون حضور سپاه پایان پیدا نمی کرد.

محمد مهدی درستکار در ادامه مطرح کرد: اگر ما آبرویی داریم و این مجموعه پاسداشت می شود از برکت شهدا و خانواده های آنها می باشد.

سرهنگ درستکار در پایان بیان کرد: ما معتقدیم مجموعه سپاه به تنهایی پاسدار انقلاب نیست، بلکه تک تک مسوولان پاسدار انقلاب می باشند.





منبع: نبض نی ریز



برچسب ها: نی ریز ، فارس ، سپاه
نظرات بینندگان