کد خبر: ۱۲۱۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۱ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
برای نخستین بار در خاورمیانه؛

تولید آب میوه با طعم سلامت در شیراز + فیلم

نوشیدنی با طعم سلامت در شیراز تولید شد.
به گزارش شیرازه، مدیر عامل کاخانه رکسوز در شهرک صنعتی شیراز گفت: در این کارخانه روزانه ۱۴ هزار بطری نوشیدنی با ۱۶ طعم تولید میشود که در صورت حمایت مردم می‌تواند به ۵ برابر افزایش یابد
خلیل پور افزود: در گام اول برای سلامت محصول رنگ‌های غیر طبیعی و نگهدارنده‌ها حذف شدند.
وی افزود: محصول ما پاستوریزه می‌شود که این موضوع موجب میشود ۶ ماه ماندگاری داشته باشد.
وی تصریح کرد: ما ۴ سال تلاش کردیم با خلاقیت، طعم‌های جدیدی را ایجاد و با نظر سنجی از مردم درباره کیفیت آن‌ها و اعمال نظر آن‌ها، نوشیدنی تولید کنیم.
خلیل پور گفت:علاوه بر این‌ها اضافه شدن پالپ آلوئه ورا به همه محصولات ما فارس را به اولین کارخانه سلامت محور تولید آبمیوه در خاورمیانه تبدیل کرده است.
وی با بیان اینکه همه آلوئه ورا خوراکی این کارخانه از مزرعه ۳۰۰ هکتاری در لامرد کشت می‌شود، گفت: آلوئه ورا خوراکی تا پیش از این به کشور وارد می‌شد، اما ما موفق به کشت آن در لامرد شده ایم.
خلیل پور اظهار کرد: با همه تلاش‌های ما برای تولید محصولی بی رقیب در خاورمیانه در حال حاضر تنها از ۲۰ درصد ظرفیت کارخانه استفاده می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: مشکل ما محصولات مشابهی هستند که به صورت قاچاق وارد بازار می‌شوند و یکی از دلایلی که متاسفانه باعث شده این محصولات به صورت عمده و قاچاق وارد کشورشوند و تمایل و تقاصای بیشتری در بازار داشته باشند سود بالایی‌ای است که برای واسطه‌ها به وجود می‌آورند.
صدا و سیما
نظرات بینندگان