کد خبر: ۱۲۱۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
فرماندار فیروزآباد در بازدید از کارخانه کربنات سدیم کاوه فیروزآباد؛

اشتغالزایی هزار نفری جوانان با راه اندازی کارخانه کربنات سدیم کاوه/ همه ادارات موظف به بر طرف نمودن موانع و مشکلات موجود این کارخانه هستند

فرماندار فیروزآباد در بازدید از کارخانه کربنات سدیم کاوه فیروزآباد از اشتغالزایی هزار نفری جوانان در صورت راه اندازی این کارخانه خبر داد.

به گزارش شیرازه،  سید کمال علوی در بازدید از کارخانه کربنات سدیم کاوه گفت: پیشرفت 90 درصدی این پروژه بزرگ نشان دهنده  همت و تلاشهای مجموعه مدیریتی آن کارخانه می باشد که توانسته است با شرایط نامناسب اقتصادی دولت و بدون وابستگی این پروژه را به سرانجام برسانند.

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزآباد گفت :در حال حاضر 710 نفر مستقیم در این کارخانه مشغول به کار می باشند که با افتتاح  این مجموعه  اشتغالزایی آن به 1000 نفر خواهد رسید.

سید کمال علوی افزود :بنده به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان بر خود تکلیف میدانم از این مجموعه بزرگ حمایت  و کلیه دستگاههای اجرایی موظف به بر طرف نمودن  موانع و مشکلات موجود می باشند.

سید کمال علوی رئیس  شورای اشتعال شهرستان پیرامون پرداخت حقوق کارگران مجموعه کارخانه کربنات سدیم اشاره کرد و گفت: طبق گزارشات واصله از اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی محدود شرکت هایی هستند که حقوق کارگران و کارمندان مجموعه خود را در زمان معین پرداخت می کنند که خوشبختانه این شرکت توانسته است در این زمینه هم به نحو احسن انجام نماید.

منبع: فیروزنا

نظرات بینندگان