کد خبر: ۱۲۱۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۲ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
هفته سی و سوم لیگ یک؛

مصاف دشوار فجری ها در حساس ترین دیدار لیگ یک

در حساس ترین دیدار هفته سی و سوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور تیم فوتبال فجرشهید سپاسی از ساعت 17 امروز میهمان نساجی مازندران خواهد بود.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه در حساس ترین دیدار هفته سی و سوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور تیم فوتبال فجرشهید سپاسی از ساعت 17 امروز میهمان نساجی مازندران خواهد بود.

بنا بر این گزارش، در مسابقه حساس امروز تیم های سوم و چهارم جدول  به مصاف یکدیگر می روند. نساجی مازندران میزبان تیم فجرسپاسی رده سومی است. نساجی هفته گذشته دو امتیاز حساس را در مسجدسلیمان از دست داد و فجر هم در خانه مقابل مس کرمان شکست خورد تا اکنون چشم انتظار باخت خونه به خونه باشد. این مسابقه هم یکی از زیباترین بازی‌های این فصل خواهد بود.

دیدار امروز فجر شهید سپاسی و نساجی در چارچوب رقابت‌های هفته سی سوم لیگ آزادگان قرار است ساعت 17 در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار شود.

داوران دیدار نساجی مازندران و فجر سپاسی شیراز سیدمهدی سیدعلی (داور وسط)‌، علیرضا ایلدروم(کمک داور اول)‌،  مهدی عالیقدر( کمک‌ داور‌ دوم)‌ و مجید پورعلی(داور چهارم)‌ هستند. ناظر این بازی علیرضا رجبلو‌ و ناظر ویژه آن نیز فریدون اصفهانیان‌ هستند.

برچسب ها: شیرازه ، ورزشی ، اخبار
نظرات بینندگان