کد خبر: ۱۲۱۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۸ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
در جلسه علنی شورای شهر شیراز مطرح شد:

پاسدار انقلاب اسلامی بودن فقط منحصر به سپاه پاسدران نیست/ شورای شهر شیراز ابعاد مختلف فرهنگی را در جامعه جاری کند

جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس گفت: پاسدار انقلاب اسلامی بودن فقط منحصر به سپاه پاسدران نیست؛ لازم است همه ما از انقلاب اسلامی پاسداری کنیم.
پاسدار انقلاب اسلامی بودن فقط منحصر به سپاه پاسدران نیست/ شورای شهر شیراز ابعاد مختلف فرهنگی را در جامعه جاری کند
به گزارش شیرازه، شورای شهر شیراز در جلسه علنی دوشنبه (سوم اردیبهشت) از پاسداران و جانبازان انقلاب اسلامی تقدیر کرد.

جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد شورای شهر شیراز، پیام انقلاب اسلامی ایران را پیام فرهنگی عنوان کرد و گفت: تمام سیاست ها و برنامه های نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس همین پیام است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل گزنی با تاکید بر اینکه جایگاه شورای اسلامی مقدس است و باید بدان توجه شود، اظهار داشت: اولین تکلیف شورا این است که ابعاد مختلف فرهنگی را در جامعه جاری و ساری کند.

وی افزود: پاسدار انقلاب اسلامی بودن فقط منحصر به سپاه پاسدران نیست؛ لازم است همه ما از انقلاب اسلامی پاسداری کنیم.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس بیان کرد: اگر امروزه پیام انقلاب اسلامی را از ساحل دریای مدیترانه به گوش جهانیان می رسانیم نشئت گرفته از فرهنگ انقلاب است.

گزنی در ادامه گفت: آنچه که امروز در برخی محافل گفته و به آن عمل میشود خارج از نظام فرهنگی جامعه است و ولنگاری فرهنگی که به دوراز شان مردم شیراز است در شهر در حال رخ دادن است؛ همه ما باید پاسدار انقلاب اسلامی باشیم و شورای شهر نیز بنا بر وظیفه و تکلیف خود باید فرهنگ انقلاب اسلامی را در جامعه جاری کند.

ضرورت ارائه گزارش عملکرد هفت ماهه شورا و شهرداری به مردم
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای شهر شیراز با اشاره به بحران آب گفت: از شهرداری و سازمانهای ذیربط همچون سازمان آب و فاضلاب، کشاورزی و محیط زیست انتظار می رود طرح مدیریت بهینه آب در شهر شیراز را تهیه و به شورا جهت اعمال نظارت قانونی و در صورت نیاز جهت بررسی ارائه نمایند.

سید عبدالرزاق موسوی درخواست خود مبنی بر در نظر گرفتن شاخص ها توسعه شهری، برنامه توسعه شهرداری در قالب بودجه سالیانه، رویکردهای ابلاغی شورای پنجم به تفکیک مناطق، سازمانها و توجه به مناطق محروم و حاشیه‌نشین را به شهردار شیراز ارائه داد.

وی با تاکید بر ضروری بودن ارائه گزارش عملکرد هفت ماهه شورا و شهرداری به مردم، بیان کرد: باید امکان ارزیابی و اعلام نظر برای شهروندان فراهم شود.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای شهر شیراز اظهار داشت: برای اطمینان از رعایت صرفه و صلاح و رعایت مقررات و آیین‌نامه‌ مالی و معاملاتی شهرداری، باید نحوه اعمال نظارت بر معاملات و قراردادهای شهرداری را در شورا مشخص کنیم.

موسوی گفت: انسانی که نتیجه آن کاهش فشارهای روانی، بهبود شرایط زیستی و افزایش بهره وری می گردد. همان رفاه اجتماعی و شهروند را متبادر به ذهن می کند که پیش بینی شود.

به گزارش شیرازه، لایحه‌ی شهرداری درخصوص دستورالعمل نحوه‌ی فعالیت شرکت‌های ارائه دهنده خدمات برخط(آنلاین) حمل و نقل بار درون شهری در صحن علنی این پارلمان شهری به تصویب کرد.
نظرات بینندگان