کد خبر: ۱۲۱۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷:۱۹ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
فرصت سوزی ها همچنان ادامه دارد؛

فجرسپاسی همچنان در حسرت لیگ برتری شدن/ پایان رویاهای طلایی پوشان شیرازی

تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز که تا پایان هفته سی و یکم رقابت های لیگ یک در مکان دوم جدول جای داشت و یکی از شانس های اصلی صعود به لیگ برتر بود، به ناگاه با دو شکست پیاپی شانس صعود را از دست داد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز که تا پایان هفته سی و یکم رقابت های لیگ یک در مکان دوم جدول جای داشت و یکی از شانس های اصلی صعود به لیگ برتر بود، به ناگاه با دو شکست پیاپی شانس صعود را از دست داد تا فجری ها نشان دهد همچنان در روزهای سخت با مشکل مواجه می شوند.

بنا بر این گزارش، عصر دیروز و از هفته سی و سوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور زردپوشان شیرازی در مهمترین دیدار این هفته میهمان نساجی مازندران بودند و در نهایت با شکست دو بر صفر برابر میزبان خود، شانس صعود به لیگ برتر را از دست دادند.

محمد عباس‌زاده در دقیقه 7 بازی گل اول را برای تیم نساجی به ثمر رساند و همین گل زود هنگام نیز سبب غافلگیری تیم فجر شهید سپاسی شد و تلاش آنها برای جبران گل خورده در نیمه نخست نتیجه‌ای در پی نداشت. در نیمه دوم نیز تلاش شاگردان کلانتری ثمری نداشت و در دقایق اضافه نیمه دوم این تیم نساجی بود که صاحب یک ضربه پنالتی شد و توسط سعید خردمند به گل دوم دست یافت تا این دیدار با همان نتیجه دو بر صفر به پایان برسد.

با این نتیجه فجرسپاسی شانس صعود به لیگ برتر را از دست داد و نساجی هم 61 امتیازی شد تا در کنار دیگر تیم هم استانی اش یعنی خونه به خونه هم امتیاز شوند.

 
نظرات بینندگان