کد خبر: ۱۲۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۱ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷

شروط بازیکن استقلال برای تمدید قرارداد

مدافع تیم فوتبال استقلال برای تمدید قرارداد با آبی پوشان شروطی گذاشته است.
 به گزارش شیرازه، وریا غفوری مدافع تیم فوتبال استقلال این روزها عملکرد بهتری را در کارنامه خود به جای گذاشته اما اگر به ابتدای فصل بازگردیم می بینیم که این بازیکن در فهرست مازاد منصوریان قرار داشت. البته قرار گرفتن وریا در لیست مازاد بسیار طبیعی بود چرا که مصدومیت‌های پی در پی و بازی‌های ضعیف این بازیکن منصوریان را مجاب کرده بود تا وریا را هم به فهرستش اضافه کند اما در نهایت در یک جلسه که با حضور مدیران استقلال برگزار شد وریا توانست با وساطت برای تیمش بازی کند و حتی به یاد داریم که او پس از امضای قرارداد در مصاحبه ای اعلام کرد :همانطور که قبلا هم گفته‌ام خیلی تمایل داشتم در استقلال بمانم تا دینم را ادا کنم، هیچ شرط و شروطی هم برای باشگاه نگذاشتم و قراردادم را تمدید کردم تا بتوانم فصل بعد برای استقلال بازی کنم.
شروط بازیکن استقلال برای تمدید قرارداد
اما با توجه به اینکه این روز ها وریا غفوری یکی از بهترین بازیکنان استقلال است و توانسته نظر شفر را هم جلب کند، برای تمدید قرارداد با آبی ها شرط و شروطی گذاشته است و این موضوع در حالی رخ داده که پیش از این، غفوری اعلام کرده بود بدون قید و شرط حاضر است با استقلال تمدید کند.

در هر صورت مدیران استقلال بارها برای تمدید قرارداد مذاکراتی را با وریا غفوری داشتند اما او علی رغم اینکه عنوان کرده بود با آبی ها تمدید می کند ولی شرط های متفاوتی را بیان کرده است. این بازیکن برای ماندن در استقلال شرط کرده تا کل مطالبات 2 سال گذشته اش را دریافت کند و تمدید قراردادش هم پس از اتمام برگزاری رقابت های جام جهانی باشد، چرا که امکان دارد تیم های دیگری خواهان او باشند.

به هر ترتیب بازیکنی که پس از پایان بازی مقابل پیکان در رقابت های لیگ برتر ادعا می کند که برای هواداران هر کاری می کند و هنگام گلزنی به خاطر هواداران رگ دستش را نشان می دهد برای ماندن در میان آبی ها شرط هایی گذاشته است و حتی در مصاحبه خود بیان کرده که هیچ گونه مذاکره برای تمدید قرارداد از سوی مدیران با او صورت نگرفته در حالی که مسئولان استقلال بارها از غفوری و مدیر برنامه هایش خواستند تا پای میز مذاکره بنشیند و آنها از این موضوع شانه خالی کردند.

در هر صورت شواهد نشان می دهد غفوری در نظر دارد پس از بازی های جام جهانی حضور خود را در سایر تیم های لیگ امتحان کند و در صورتی که تیم های خارجی خواهان او نبودند مجدد با رقم گزاف به استقلال باز گردد که بدون شک مسئولان آبی پوش در این باره تصمیم خواهند گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان