کد خبر: ۱۲۱۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۳ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷

شوماخر در شیراز دستگیر شد

فرمانده انتظامي شيراز گفت: حسن ملقب به شوماخر كه محكوم به 57 سال حبس و متواري بود در يك اقدام غالفلگيرانه توسط ماموران زبده اين شهرستان دستگير شد.
به گزارش شیرازه، سرهنگ دلاور القاصي مهر فرمانده انتظامي شيراز گفت: فردي به هويت "ح-د" در 4 سال گذشته به دليل ارتكاب جرائمي نظير سرقت 25 دستگاه خودرو، شرارت و ايراد ضرب و جرح عمدي دستگير و پس ازاينكه با ضمانت آزاد و متواري مي شود، مجددا با همدستي فردي ديگر اقدام به شرارت در سطح شهرستان شيراز مي كند كه موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران قرار گرفت.

وي افزود: پس از تحقيقات، مأموران مخفيگاهشان را شناسايي و ضمن هماهنگي با مقام قضائي در يك اقدام غافلگيرانه متهم به همراه همدستش دستگير و بار ديگر با صدور قرار قانوني روانه زندان شدند.

سرهنگ القاصي مهر با اشاره به اينكه متهم به علت مهارت در رانندگي و سرقت خودرو و انتقال خودرهاي مسروقه به استان هاي شرقي كشور، به شوماخر شهرت داشت، تأكيد كرد: پليس هميشه ضامن امنيت شهرودان بوده و مسئوليت سنگين نظم اجتماعي بر عهده اين نهاد مقتدر است و هرگز به هنجارشكنان اجتماعي در هر حوزه اي اجازه نخواهد داد تا نظم عمومي را بر هم بزنند و امنيت اجتماعي شهروندان را سلب كنند.
نظرات بینندگان