کد خبر: ۱۲۱۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
دهم اردیبهشت ماه صورت می گیرد؛

وزیر کار به اقلید می رود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دهم اردیبهشت‌ماه به شهرستان اقلید سفر می‌کند.
به گزارش شیرازه، جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این شهرستان که روز دوشنبه دهم اردیبهشت‌ماه جاری صورت می‌گیرد، شامگاه چهارشنبه با حضور فرماندار اقلید و معاون وی، بخشداران، برخی از مسؤولان شهرستانی، رؤسای برخی از بانک‌ها و کارشناسان فرمانداری در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار اقلید در این جلسه بر لزوم استفاده مناسب از این فرصت برای رفع مشکلات موجود در حوزه کار، اشتغال و اقتصاد و معیشت مردم تأکید کرد.

 این جلسه با هم‌اندیشی شرکت‌کنندگان ادامه یافت که احداث شعبه تأمین اجتماعی در بخش‌های مرکزی و حسن‌آباد و ارتقای نمایندگی تأمین اجتماعی سده به شعبه دائمی، افزایش تسهیلات اشتغال‌زایی، تخصیص اعتبار برای بیمه کارگران ساختمانی و قالی‌بافان در نوبت بیمه، تداوم بیمه کارگران فصلی، اجرای طرح دهکده مشاغل، راه‌اندازی و استقرار اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی در سده، تخصیص اعتبار برای احداث بیمارستان تخصصی تأمین اجتماعی، سرمایه‌گذاری مشارکتی یا مستقل وزارت کار در سطح شهرستان اقلید، تکمیل ورزشگاه کارگران و ساختمان اداره کار و... ازجمله مسائلی بود که به عنوان نیازهای این شهرستانی بحث و بررسی شد تا با جمع‌بندی علمی و کارشناسی در سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح شود.

 برگزاری جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری، نشست با رؤسای ادارات شهرستانی و دستگاه‌های اجرایی، تکریم خانواده‌ معظم شهدای کارگر و کشتی سانچی، نشست با صنعتگران و اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری، بررسی مسائل و مشکلات کارگاه‌ها و کارخانه‌ها تولیدی شهرستان اقلید ازجمله برنامه‌های احتمالی سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شهرستان اقلید است.

فارس

انتهای پیام/

نظرات بینندگان