کد خبر: ۱۲۱۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷

روایتی از یک بخشدار پر حاشیه در فارس

عبدالهادی میرزایی بخشدار مرکزی شهرستان قیروکارزین یکی از پرحاشیه ترین مسئولان شهرستان است که این حواشی با عکس العمل مردم و امام جمعه روبرو شده است.
به گزارش شیرازه؛ عبدالهادی میرزایی بخشدار مرکزی شهرستان قیروکارزین یکی از پرحاشیه ترین مسئولان شهرستان است که این حواشی با عکس العمل مردم و مسئولان روبرو شده است.

میرزایی که سابقه شورای اسلامی امامشهر و رئیس شورای شهرستان قیروکارزین را نیز در کارنامه دارد، مدتیست به عنوان بخشدار مرکزی مشغول به کار است و در سمت جدید نیز میرزایی حاشیه های مخصوص خودش را دارد همچنین برخورد های  متعددی با رسانه ها در کارنامه خود دارد.

هادی میرزایی در مرداد ماه 1396 زمانیکه رئیس شورای شهرستان قیروکارزین بود در مراسمی که در فیروزآباد با حضور فعالان انتخاباتی سه شهرستان فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین برگزار شد ضمن انتقاد از امام جمعه و فرمانده سپاه قیروکارزین گفته بود: ما نباید اجازه دهیم افراد تحت هر عنوانی که صاحب تریبون هستند در جهت تضعیف دولت کار کنند و شورای اداری را تضعیف کنند.

این سخنان بخشدار اصلاحاتی قیرو کارزین، با واکنش های تندی در همان مجلس روبرو شد که به درگیری لفظی و فیزیکی نیز کشیده شده است، بعداً هم با واکنش هایی از طرف مردم همراه شد.

جدیدترین حاشیه میرزایی نیز 27 فروردین 1397 اتفاق افتاد و ضمن درگیری لفظی با عضو شورای اسلامی هنگام در ساختمان بخشداری، قصد بیرون انداختن وی از جلسه را داشته که منجر به درگیری فیزیکی می شود.

طبق مستنداتی که به دست آمده، عضو شورای اسلامی هنگام که از خانواده شهدا نیز می باشد، اقدامات قانونی انجام داده و این اقدامات را از طریق استانداری و دادگستری پیگیری می کند.

به نظر می رسد مسئولانی که می خواهند برای یک شهرستان و حتی یک شهر و روستا مدیری انتخاب و انتصاب کنند، باید با دقت بیشتر و با در نظر گرفتن همه جوانب شخصیتی و اجتماعی فرد این کار را انجام دهند تا شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.
برچسب ها: حاشیه ، فارس ، بخشداری
نظرات بینندگان