کد خبر: ۱۲۱۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۱ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷

نی ریز شهر بدون سینما

می خواهم بدانم ایا من به عنوان یک جوان نی ریزی برای دیدن یک فیلم در حال اکران باید بارو بندیلم را جمع کرده و راهی یک شهر دیگر شوم؟

به گزارش شیرازه، حرف دل که می شود ما جوانان نی ریزی حرف برای گفتن زیاد داریم، حرف هایی ک خیلی زده شده اما کمتر شنیده شده اند، فریادهایی که خاموش مانده اند.

نی ریزی با این همه برو وبیا نباید یک پارک درست و حسابی برای فرزندانمان داشته باشدکه برای تفریح و سرگرمی انان را به انجا ببریم، نه تفریحی برای کودکان و نه برای جوانانمان داریم.

ایا ما جوانان نی ریزی حق داشتن یک سینما را نداریم؟! مگر شهر نی ریز ازکدام شهر کمتر است؟ ایا جوانان نی ریزی سرگرمی و فراغت مفید نمی خواهند.


جالب هم اینجاست خیلی هایمان راه می افتیم اسیب شناسی کنیم که چرا فلان درصد افزایش اعتیاد در شهر داریم یا چرا انقدر امار تصادفات در مناطقی مانند پلنگان و اسیاب ابادزردشت و... بالا رفته است و غافل ازاینکه فکری به حال این مشکلات کنیم.

اخر جوانی، زمانی است که جوانان در موقعیتی قرار می گیرند که هر لحظه بیشتر از قبل انرژی هایشان فوران می کند.

وقتی درسطح شهر جایی برای سرگرمی و تفریح نباشد جوانان ما به ناچار مجبور می شوند به مراکز تفریحی خارج از شهر پناه برده و هر از چند گاهی اتفاقات ناشایستی هم در مسیر رفت و امد برای جوانان ما پیش می اید و چندین خانواده را داغدار و رخت سیاه برتن انان می کند، اما نمیدانم چقدر باید اتفاقات اینچنینی پیش بیایدتا کمی به فکر بیفتیم.


تازگی ها فهمیده ام ما مردم خودمان هم دلمان به حال خودمان نمی سوزد، تا امروز چند نفر از من و شماها پیگیرقضیه شده ایم برویم از چند مسول بپرسیم چرانباید درسطح شهر یک سینما باشد؟

چرا در نی ریز یک شهر بازی که فرزندان من و امثال من بتوانند از ان استفاده کنند وجود ندارد؟ فقط برخی هایمان نشسته ایم عیب و ایراد می گیریم.

فقط و فقط هم در حد حرف نه بیشتر، تازه حالا حالاها هم نشسته ایم تا شاید فرجی شد، معجزه ای پیش امد و شهر نی ریز هم سینما دار شد، شهر بازیش افتتاح شدو هزاران اتفاق خوب دیگر که منتظر هستیم پیش بیاید.

می خواهم بدانم ایا من به عنوان یک جوان نی ریزی برای دیدن یک فیلم در حال اکران باید بارو بندیلم را جمع کرده و راهی یک شهر دیگر شوم؟

مگر نی ریز خودش، شهرکوچکی است یا عیب و ایرادی دارد که نباید یک سینما داشته باشد.

نمیدانم باید از چه کسی درخواست کنم، اما ما مردم اگربخواهیم و اراده کنیم به همه چیز، خواهیم رسید.

چرا همیشه باید مسولین را زیر سوال ببریم؟ همه عادت کرده ایم انگشت اشاراتمان را به سمت دیگران بلند کنیم ولی من می گویم شاید خودمان مقصر هستیم که دلمان به حال خودمان و فرزندانمان نمی سوزد وبرای پیشرفت شهر قدمی بر نمیداریم.

اگر دست در دست هم دهیم و برای ابادی نی ریزمان تلاش کنیم قطعا موفق خواهیم شد؛  خودمان با یکدیگر پیگیر این قضایا باشیم، اخر همیشه گفته اند که هیچ چیز محکم تر از اراده انسان نیست.

به امید نی ریزی اباد همه باهم تلاش کنیم.

منبع: نبض نی ریز

برچسب ها: سینما ، نی ریز ، جوانان
نظرات بینندگان