کد خبر: ۱۲۱۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷

اکران ۱۳ فیلم در روز پایانی جشنواره « فیلم کوتاه شیراز»

چهارمین روز هشتمین جشنواره فیلم کوتاه شیراز امروز از ساعت ۱۲ آغاز به کار می‌کند و اکران فیلم‌ها در ۲ سانس ۱۲ و ۱۴ انجام می‌شود.
به گزارش شیرازه، چهارمین روز هشتمین جشنواره فیلم کوتاه شیراز امروز از ساعت 12 آغاز به کار می‌کند و اکران فیلم‌ها در 2 سانس 12 و 14  انجام می‌شود. امروز 13 فیلم در 2 سانس اکران می‌شود. 

در مجموع 192 اثر برای شرکت در این جشنواره ثبت‌نام کرده بودند که 135 اثر به دبیرخانه ارسال شده بود و پس از بازبینی حدود 40 اثر برای شرکت در جشنواره انتخاب شدند. شرکت‌کنندگان از شهرهای مختلف استان فارس از جمله شیراز، ممسنی، کازرون، مرودشت و لامرد هستند. 

این جشنواره در 4 بخش داستانی با 18 اثر، مستند با 8 اثر، تجربی با 6 اثر و انیمیشن با 8 اثر برگزار می‌شود. فیلم‌های روز چهارم به قرار زیر است: هیچکس تو را به خاطر نمی‌آورد از امید جوهری در بخش تجربی، بالا سید محمد فاطمی در بخش انیمیشن، خروج ممنوع از آزاده مسیح‌زاده در بخش داستان، بابا بزرگ از محمد حسن‌زاده در بخش داستانی، درگذشته از نگین امین‌زاده در بخش داستانی و بازگشت از رضا نوذری در بخش مستند در سانس 12 اکران می‌شود. 

اتیکت از امیر لشکری در بخش تجربی، چشم‌انداز خالی از علی زارع قنات نوی در بخش انیمیشن، من تنها نیستم از امین ملکوتی‌خواه در بخش انیمیشن، تشریح یک سوختگی مزمن از سید علی مسدد در بخش داستانی، دربی از مجتبی اله مرادی در بخش داستانی، بازمانده از فرزاد قبادی‌نژاد در بخش داستانی و از اکباتان تا اشموئیل از احمد عمرانیان در بخش مستند در سانس 14 اکران می‌شود. 

در پایان امروز ساعت 18:30 مراسم اختتامیه جشنواره با حضور فیلمسازان، علاقه‌مندان به فیلم کوتاه و مسئولان فرهنگی استان فارس در مجموعه هنرشهر آفتاب برگزار و برگزیدگان معرفی می‌شوند.

برچسب ها: فیلم ، جشنواره ، فارس
نظرات بینندگان