کد خبر: ۱۲۱۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۸ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
امام جمعه موقت شیراز:

دولت معوقات کارگران را پرداخت کند

حجت الاسلام مرادی گفت: امرورز کارگران بیشترین زحمات را بردوش دارند و باید برای توجه به ایجاد رفاه و معیشت آنان بیشتر برنامه‌ریزی شود تا به یک رفاه نسبی و پایدار دست یابند.
به گزارش شیرازه، حجت الاسلام محمد حسن مرادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شیراز با اشاره به هفته کارگر تصریح کرد: امروز اگر بخواهیم بر اساس استاندارد حقوق کارگر 1480 دلار است و بنابراین باید به حقوق کارگران توجه داشته و دولت نیز معوقات کارگران را پرداخت کند.

مرادی افزود: امرورز کارگران بیشترین زحمات را بردوش دارند و باید برای توجه به ایجاد رفاه و معیشت آنان بیشتر برنامه‌ریزی شود تا به یک رفاه نسبی و پایدار دست یابند.

وی همچنین موضوع‌های روز بین‌المللی و برجام بیان کرد: در این راستا برخی سران کشورها به دنبال راضی کردن ترامپ برای ماندن در برجام بوده و  به دنبال خرید آبرو برای خودشان هستند.

امام جمعه موقت شیراز تصریح کرد: امروز ما باید به دنبال کشورهای بی طرف و همسایه به ویژه عراق برای فعالیت اقتصادی باشیم  و توجه به حمایت از کالای داخل را نیز مورد توجه قرار دهیم.

مرادی همچنین در مورد استعفای آیت الله ایمانی گفت: علت استعفای آیت‌الله ایمانی از امامت جمعه شیراز بیماری بوده است و در حال حاضر نیز در بستر بیماری هستند که برای شفاء او از همه درخواست دعا داریم.

وی با بیان اینکه آیت‌الله ایمانی به عنوان نماینده سابق ولی فقیه در استان فارس و شیراز نقش بسزایی در تفسیر قرآن و  همچنین حوزه‌های علمیه داشت، افزود:پس از استعفای آیت‌الله ایمانی هرکسی را که مقام معظم رهبری مشخص فرمودند همه با او همراه می‌شویم.


منبع: تسنیم
نظرات بینندگان