کد خبر: ۱۲۱۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۲ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷

آمادگی ورزشکار بواناتی برای حضور در مسابقات جهانی دوچرخه سواری ترکیه/حمایت مسولان را خواهانم

نماینده بوانات در مسابقات جهانی ترکیه گفت: این اولین حضور من در تورنمنت چنین مهمی است و نیازمند حمایت بیشتر مسولان و دعای خیر مردم خوب بوانات هستم.

به گزارش شیرازه، مسابقات جهانی دوچرخه سواری 2018 امسال در شهر آنتالیا ترکیه در تاریخ های 21 تا 23 اردیبهشت ماه و با حضور دوچرخه سواران سراسر جهان برگزار می شود و کریم برزگر رئیس هیات دوچرخه سواری شهرستان بوانات بعنوان نماینده این شهرستان در این آوردگاه جهانی حاضر خواهد شد.

به همین منظور خبرنگار ما گفتگویی با دوچرخه سوار بواناتی حاضر در مسابقات جهانی انجام داده که از حمایت کم مسولان گلایمند بود، در ذیل می خوانید:

جناب آفای برزگر از میزان آمادگی خودتون برای حضور در این میدان جهانی و مهم بگویید؟

_ با سلام ، خوب از وقتی که تصمیم برای حضور در مسابقات جهانی را گرفتم یعنی از 9 اردیبهشت بیش از پیش تمرینات خود را با فشار بیشتری و هر روزه شروع کردم هر چند بارش های اخیر و وزش طوفان مقداری از تمرینهای مرا خراب کرد اما الحمدلله آمادگی نسبتا خوبی برای حضور در این میدان جهانی دارم و امیدوارم بتوانم نماینده شایسته ای برای مردم شهرستان و مردم عزیز کشورم باشم.

این یک آوردگاه جهانی و حرفه ای هست، آیا امکانات شما از قبیل دوچرخه، کفش، لباس و ... در این حد می باشد.؟

_ مسلما این یک میدان جهانی است که دوچرخه سواران مطرح دنیا در این مسابقات حاضر خواهند شد و من نیز هدف از حضورم بیشتر کسب تجربه در چنین میدانهایی است.

از کمبودها نگوییم بهتر است، نه اسپانسر دارم و نه دوچرخه ای در حد حرفه ای ها و در میان این حرفه ای ها و حتی نیمه حرفه ای ها ارزانترین دوچرخه را دارم و لباس و کفشم نیز در حد استانداردهای جهانی نیست و امیدوارم مسولان امر بیشتر حمایت کنند تا دلگرم تر شوم.

و سخن آخر...

_ شهرستان بوانات الحمدلله دارای معادن و ذخایر خوبی است که می طلبد در بحث اسپانسری و حمایت از ورزشکاران نیز جایگاهی دیده شود تا مسولان هم با وجود این منابع بتوانند از ورزشکاران حمایت بیشتری نمایند.واقعا حیف استعدادهای بسیار درخشان شهرستان بوانات است که در عرصه های ورزشی، هنری و ... بدون حمایت رها شوند.

در پایان نیز از همه مردم عزیز شهرستان می خواهم که برادر کوچک خودشان را از دعای خیرشان بی نصیب نگذارند.

منبع: حرف رسا

برچسب ها: ورزشگاه ، بوانات ، مسابقه
نظرات بینندگان