کد خبر: ۱۲۱۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷

خاطرات آیت‌الله ایمانی از دوران انقلاب اسلامی چاپ می‌شود

مسئول ادبیات پایداری حوزه هنری استان فارس با اشاره به ثبت خاطرات آیت‌الله ایمانی از دوران مبارزات انقلاب اسلامی گفت: این خاطرات در قالب کتاب منتشر می‌شود.
به گزارش شیرازه، مهدی پوریزدان‌پرست مسئول ادبیات پایداری حوزه هنری استان فارس با اشاره به اینکه حوزه هنری استان فارس از چندی پیش کار ثبت خاطرات آیت‌الله ایمانی از دوران انقلاب اسلامی را انجام داده بود، اظهار داشت: این خاطرات در آینده در قالب کتاب چاپ و منتشر می‌شود. 

وی  با بیان اینکه پرداختن به زندگی بزرگان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در استان فارس از برنامه‌های اصلی دفتر ادبیات پایداری است،گفت: کار جمع‌آوری خاطرات و نگارش کتاب برعهده حجت‌الاسلام رضا صنعتی بوده است. 

مسئول ادبیات پایداری حوزه هنری استان فارس همچنین از انتشار کتاب‌های با موضوع شهدای استان خبر داد و افزود: به مناسبت سوم خرداد کتاب «ستاره سهیل» که به زندگی و خاطرات شهید اسلامی‌نسب می‌پردازد، رونمایی می‌شود. 

پوریزدانپرست بیان کرد: این کتاب به قلم مجید ایزدی نگاشته شده و در مراسم شب خاطره که 4 خردادماه با کمک مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت استان فارس رونمایی می‌شود. 

وی با اشاره به دیگر کتاب‌های در دست چاپ حوزه هنری استان فارس عنوان کرد: کتاب‌هایی با موضوع علما، بزرگان انقلاب اسلامی و شهدای استان فارس در دست اقدام است که با اتمام هر کدام مراسم رونمایی از آنها انجام می‌شود. 

تسنیم

نظرات بینندگان