کد خبر: ۱۲۱۷۴۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
نماینده مردم قم خبر داد؛

دستگیری‌همسر حسین‌فریدون در منزل‌ یک‌رمال

نماینده مردم قم گفت: آقای رئیس‌جمهور! چرا باید خانم برادر شما در منزل یک رمال دستگیر شود و وقتی از حساب این رمال سوال می‌شود که ۱۰ میلیارد تومان در حساب شما چه می‌کند، می‌گوید همسر فلان کس به من داده؟
به گزارش شیرازه، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (20 اردیبهشت‌ماه 96) مجلس، گفت: کاندیداها در سایه تبلیغات انتخاباتی کارهای بزرگی که نظام اسلامی در سایه تلاش و زحمت مردم عزیزمان، خدمت ایثارگران و مسئولان در طول ادوار مختلف محقق شده، گم نشوند و هوش و حواس مردم از این خدمات منحرف نشود.
وی افزود: نکته دیگری که در اینجا باید تذکر دهم رعایت منافع و امنیت ملی است، ما می‌دانیم که از اول انقلاب تا به امروز عزیزان اهل سنت ما دل در گروی ارزش‌های دینی امام عزیز، ولایت و انقلاب اسلامی داشته‌اند، شهدای فراوانی را تقدیم اسلام و انقلاب کردند و با وحدت شیعه و سنی گام‌های بلندی برداشته‌اند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نیایی با موهوماتی امنیت ملی و وحدتی که امام با تقریب مذاهب و ابداع هفته وحدت تا به این حد روی آن سرمایه‌گذاری کرده و مقام معظم رهبری این مسیر را تحکیم بخشیده است، با موهومات خراب کنیم و برای جلب توجه و جذب چند رأی، این را مخدوش کنیم.
ذوالنوری خاطرنشان کرد: چه کسی اعتراض کرد که چرا فرماندار زن اهل سنت انتصاب کردید؟ چرا با ساختن موهومات به امنیت ملی کشور و وحدت امت که همه نظام سلطه همین حرکت را برای تخریب آن انجام می‌دهد، القا کنیم.

وی افزود: اعدام‌هایی که حکم اسلامی در مورد آنها جاری شده و آقای رئیس‌جمهور در سفر به همدان آنها را زیر سوال می‌برد، باید ایشان بداند که حافظه مردم فراموش نکرده همین آقای روحانی فریاد می‌زد اینها را بیاورید در ملاءعام و نمازجمعه‌ها اعدام کنید و امروز آقای روحانی! شما به چه منظور چنین مسائلی را مطرح می‌کنید؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: هر کس کودن سیاسی هم باشد می‌داند توان دفاعی و نظامی، پشتوانه دیپلماسی و مذاکره است. چرا در زمانی که مانور ارتش ما در حین مذاکرات در خلیج فارس در حال برگزاری است، جناب آقای رئیس‌جمهور با تریبون ملی می‌گویید بعضی‌ها فکر می‌کنند اگر برد موشک‌ها بیشتر باشد، امنیت‌آفرین است. آقای رئیس‌جمهور! چرا وزیرخارجه شما می‌گوید آمریکا می‌تواند با دو بمب همه ما را از بین ببرد؟
ذوالنوری خاطرنشان کرد: آقای رئیس‌جمهور! نمایش شهرهای زیرزمینی موشکی برای از بین بردن برجام نبود، بلکه برای محو آثار بد و این گراهایی که به دشمن داده شد، شهرهای زیرزمینی موشکی به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: آقای رئیس‌جمهور! در دفاع از ماهواره و جلب افکار بعضی‌ها، شما این‌جور سخنرانی می‌کنید، حافظه مردم و مذاکرات مجلس فراموش نکرده که در مجلس چهارم و در دوره نایب رئیسی شما در این مجلس قانون ماهواره به تصویب رسید، فکر کرده‌اید مردم هم مثل وعده 100 روزه که وعده‌دهنده آن را فراموش کرده، آنها هم به این بایگانی‌ها مراجعه نمی‌کنند؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: آقای رئیس‌جمهور! کسی نمی‌تواند برجام را برهم بزند، برجام سند ملی است که باید اجرا شود و اما وقتی می‌گویید همه تحریم‌های هسته‌ای برداشته شده، شما را به متن برجام ارجاع می‌دهم که تصریح می‌کند «از روز اول اجرایی شدن برجام به مدت 7 سال تحریم 241 شرکت و شخصیت حقیقی و حقوقی که بسیاری از دانشگاه‌های ما را نیز دربر دارد، باقی خواهد ماند.

ذوالنوری خاطرنشان کرد: آقای رئیس‌جمهور! امروز چرا عدم رفع تحریم‌های بانکی را به گردن نرم‌افزار می‌اندازید. ما وقتی با بانک‌های درجه سه و درجه چهار کار می‌کنیم، آیا آنها هماهنگ با نرم‌افزارهای بزرگ هستند یا نه، چرا با بانک‌های کوچک می‌توانیم کار کنیم اما با بانک‌های بزرگ نمی‌توانیم؟ آدرس عوضی به مردم ندهید.

وی افزود: آقای رئیس‌جمهور! چرا باید زن برادر شما در منزل یک رمال دستگیر شود و وقتی از حساب این رمال سوال می‌شود که 10 میلیارد تومان در حساب شما چه می‌کند، می‌گوید از همسر فلان کس به من داده شده است. دست به این پول نزنید و وقتی دستگیر می‌شود، استاندار و دبیر شورای امنیت ملی اجازه نمی‌دهند روال قانونی طی شود و جز چند ساعت باید کسی که در کنار یک رمالی که وصل به سرویس‌های جاسوسی بیگانه است، دستگیر شود.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: حقوق شهروندی شکم مردم است که امروز گرسنه است، نه آدرس‌های عوضی.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
0
درود درود درود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
0
درود درود آفرین