کد خبر: ۱۲۱۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷

"ارژن" بدون حمایت مسئولان قادر به حضور در لیگ برتر نیست

مدیرعامل تیم فوتسال ارژن شیراز گفت: تیم ارژن به دلیل مشکلات اقتصادی، بدون حمایت مالی مسئولان توان حضور در لیگ برتر را ندارد.
به گزارش شیرازه سعید کریمی اظهار داشت: تیم ارژن متعلق به یک واحد تولیدی است که با توجه به وضعیت اقتصادی، بالا رفتن قیمت ارز و غیره با مشکلات مالی روبه‌رو است و امسال اگر از سوی مسئولان حمایت نشویم قادر به حضور در لیگ برتر نیستیم.

وی با بیان اینکه تیم ارژن 15 سال است که به صورت مستمر در لیگ‌ فوتسال حضور دارد و جز تیم‌های باسابقه محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: در تمام این سال‌ها قصد خدمت به مردم و هوادران را داشته‌ایم و هیچ کمکی از کسی نخواسته‌ایم اما امسال با مشکل مالی روبه‌رو هستیم و درخواست کمک مالی از مسئولان داریم.

مدیرعامل تیم فوتسال ارژن با بیان اینکه به دلیل مشکلات مالی در تامین بودجه تیم سردرگم هستیم و با توجه به هزینه‌های بالای تیم بدون کمک مالی واقعا حضور در لیگ برتر برایمان سخت است، عنوان کرد: اگر مسئولان شیراز خواهان تیم‌داری در لیگ برتر فوتسال هستند باید به کمک تیم ارژن بیایند.

وی با بیان اینکه مشکل تیم پرداخت هزینه حضور در لیگ برتر نیست و فصل گذشته نیز با کمک و همراهی رئیس هیئت فوتبال فارس و مدیرکل ورزش و جوانان این هزینه تامین شد، افزود:مشکل ما تامین هزینه قراردادهای بازیکنان، تامین هزینه‌های سفر و غیره است.

کریمی بیان کرد: قلبا دوست داریم در لیگ برتر حضور داشته باشیم زیرا همه فوتسال فارس را با تیم ارژن می‌شناسند و هوادارن و مردم شیراز به تیم لطف بسیاری دارند اما اگر با این وضعیت در لیگ حضور یابیم مطمئنا در میانه راه جا می‌مانیم ولی در صورت حمایت مالی با قدرت در لیگ حاضر می‌شویم.

وی با اشاره به تسویه حساب باشگاه با بازیکنان و کادر فنی تیم ارژن، گفت: با وجود مشکلات مالی با کمک و همراهی بازیکنان و کادر فنی و با تخفیفاتی که در قراردادهایشان به باشگاه دادند فرودین‌ماه امسال با تمام بازیکنان و کادر فنی تسویه حساب کامل کردیم که از این بابت از همه آنها تشکر می‌کنم.


منبع: تسنیم
نظرات بینندگان