کد خبر: ۱۲۱۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷

یک کارگاه مبلمان در منطقه دوکوهک شیراز در آتش سوخت

فرمانده عملیات ایستگاه 8 آتش نشانی شیراز گفت: در آتش سوزی انبار مبلمان در منطقه دوکوهک شیراز با گسترش آتش به اطراف، اجناس و چوب های دپو شده در محوطه انبار نیز گرفتار شعله های آتش شده بود.
به گزارش شیرازه، آتش سوزی یک انبار مبلمان در منطقه دوکوهک شیراز خسارت مالی فراوانی را بر جای گذاشت.
   
محمد طاهری فرمانده عملیات ایستگاه 8 آتش نشانی شیراز گفت: محل حادثه سوله ای مملو از مبلمان اداری، فرش، میز و ... بود که در اطراف آن کارگاه ها و سوله های دیگر واقع شده بود.

وی افزود: درجریان این حادثه و افتادن شی داغ بر روی مواد قابل اشتعال موجود، انبار طعمه آتش سوزی شد که با گسترش آتش به اطراف، اجناس و چوب های دپو شده در محوطه انبار نیز گرفتار شعله های آتش شده بود.

طاهری ادامه داد: با توجه به تماس های اولیه و گزارش احتمال محبوس شدن فرد یا افرادی در داخل مکان هایی که طعمه آتش سوزی شده بود، آتش نشانان بسرعت وارد عملیات شده و به جستجوی محبوسین احتمالی در میان این اماکن پرداختند.

فرمانده ایستگاه 8 عملیات آتش نشانی تصریح کرد: چون داخل این کارگاه مملو از مبلمان، لوازم چوبی و قابل اشتعال بود، نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از قطع جریان برق اصلی این گاراژ با بکارگیری تجهیزات ویژه و لوله های آبرسانی از چندین سمت به کانون آتش نزدیک شده و مشغول مهار شعله های آتش شدند.

وی خاطرنشان کرد: این آتش سوزی در مدت زمان کوتاهی توسط آتش نشانان مهار و کاملاً خاموش شد و همچنین از سرایت آن به كارگاه های همجوار جلوگیری به عمل آمد.

طاهری گفت: خوشبختانه این حادثه هیچ محبوسی و مصدومی نداشت و نیروهای آتش نشانی پس از اطمینان از نبود خطر، عملیات خود را به پایان برده و به ایستگاه  مربوطه مراجعت کردند.  

فرمانده عملیات آتش نشانی مدت عملیات آتش نشانان در این حادثه را دستکم دو ساعت اعلام و تاکید کرد: باخاموش شدن این آتش سوزی، کارشناسان آتش نشانی بررسی های های خود را برای یافتن علت بروز آتش سوزی و نیز برآورد خسارات وارده را شروع کردند که متعاقبا تحقیقات خود را به مسئولین ذیربط ارائه خواهند کرد.  

نظرات بینندگان