کد خبر: ۱۲۱۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۴ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷

آمادگی مراکز انتقال خون فارس برای خونگیری در ماه رمضان

مدیرکل انتقال خون استان فارس از آمادگی مراکز اهدای خون برای خونگیری در ماه مبارک رمضان خبر داد.
به گزارش شیرازه، مسعود ترابی مدیرکل انتقال خون استان فارس با اشاره به آمادگی مراکز انتقال خون فارس برای خونگیری در ماه رمضان، بیان کرد: این مراکز از بیست و هفتم اردیبهشت ماه برابر با اول ماه رمضان تا پایان این ماه آماده خونگیری از اهداکنندگان هستند.

وی با اشاره به زمان خونگیری در شیراز، ادامه داد: مرکز انتقال خون قوامی واقع در خیابان قصرالدشت – آسیاب قوامی- همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۳ و در روز‌های تعطیل این مرکز از ساعت ۸ تا ۱۹ آماده خونگیری از اهداکنندگان است.

مدیرکل انتقال خون استان فارس تصریح کرد: همچنین مرکز اهدای خون نمازی واقع در میدان نمازی همه روزه به جز روز‌های تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۲ و ۴۵ دقیقه مهیای خونگیری از افراد در ماه مبارک رمضان است.

مسعود ترابی ادامه داد: ساعات خونگیری اهداکنندگان خون در شهرستان‌های کازرون، مرودشت و گراش در روز‌های غیرتعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ ظهر انجام می‌شود.

وی گفت: در شهر‌های جهرم و لار علاوه بر ساعات کاری صبح بعد از افطار از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تا ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه آماده خونگیری از اهداکنندگان روزه دار است.

مدیرکل انتقال خون استان فارس اضافه کرد: شهرستان فسا در روز‌های غیرتعطیل از ساعت ۸ تا ۱۸ به صورت یکسره آماده خونگیری از اهداکنندگان است.

ترابی افزود: شهرستان داراب علاوه بر ساعات کاری صبح از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه تا ۲۲ و ۳۰ دقیقه آماده خونگیری است.

وی تصریح کرد: شهرستان آباده نیز در روز‌های غیر تعطیل از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه و در شب‌های لیالی قدر از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تا ۲۴ آماده خونگیری از اهداکنندگان است.

گفتنی است، پذیرش اهداکنندگان خون در تمام مراکز با ارائه کارت ملی صورت می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان