کد خبر: ۱۲۱۹۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷

هزینه سازی برای نظام به بهانه مطالبات اجتماعی در کازرون / تلاش برای درگیر کردن اراذل و اوباش با پلیس

از اولین روز مطالبات مردمی یک جریان نفوذی تلاش میکرد در کازرون آتش فتنه گری به پا کند و از مطالبات عمومی سوء استفاده نماید.
هزینه سازی برای نظام به بهانه مطالبات اجتماعی در کازرون / تلاش برای درگیر کردن اراذل و اوباش با پلیس
 به گزارش شیرازه، شب گذشته خیابان های کازرون به بهانه تجزیه بخش هایی از این شهرستان نا آرام بود.

ماجرا از این قرار است که از اولین روز مطالبات مردمی در این شهر، یک جریان نفوذی تلاش میکرد آتش فتنه گری به پا کند و از مطالبات عمومی سوء استفاده نماید.

در دوماه گذشته اعتراضات گسترده‌ای در کازرون نسبت به ایجاد شهرستان جدید کوه‌چنار صورت گرفته بود، اما رفتار توام با متانت و آرامش مردم و رفتار بسیار مناسب نیروی انتظامی و نهادهای امنیتی سبب شده بود کوچکترین درگیری و اتفاقی در این شهرستان رخ ندهد.

دیروز اما جریان معاند با انقلاب با کمک برخی جریانات به اصطلاح مطالبه گر و با کمک چند کانال و گروه تلگرامی تجمعی 200 نفره را در میدان شهدا کازرون شکل دادند که بخش قابل توجهی از این افراد را اراذل و اوباش(افرادی که به دلایل مختلف از جمله زورگیری و شرارت بارها دستگیر و زندانی شده اند) تشکیل میدادند، اگرچه تعدادی از افراد رهگذر هم در جمع حضور داشتند.

در ادامه این ماجرا این گروههای تلگرامی مردم را به حضور در مقابل یکی از مقر های پلیس دعوت کردند تا با تحریک جمعیت اقدامات ضدامنیتی ایجاد کنند.

این تجمعات در حالی است که حجت‌الاسلام خرسند در خطبه‌های 3 هفته پیش نمازجمعه این شهرستان با ارائه گزارشی از سفر یک هفته‌ای خود به تهران و دیدار با مسؤولان عالی‌رتبه کشور گفته بود: دیگر هیچ تجمعی نباید در کازرون شکل بگیرد، چراکه مسوولان قول پیگیری دغدغه‌ها را داده‌ و بحث تشکیل شهرستان جدید هم متوقف شده است.

این اتفاق یاداور دیماه سال گذشته است که شبکه های ضد انقلاب با تحریک احساسات و ترغیب افراد به روش های مختلف عده ای را در یکی از شهرستان های کشور به سمت مقر پلیس کشاندند که نهایتا وقتی افراد ناشناس غیرقانونی میخواستند وارد قرارگاه پلیس بشوند با قاطعیت به هنگام پلیس به هلاکت رسیدند.

دشمن میخواهد تا با کشاندن اراذل به صحنه های به ظاهر اجتماعی آنها را از طریق حمله به مراکز پلیس مسلح کند که این موارد باید با هوشیاری دستگاههای امنیتی و با قاطعیت پلیس خنثی شود.

مردم از پلیس توقع دارند تا با قاطعیت با برهم زنندگان امنیت شهر کازرون برخورد شود تا مطالبات آنها در اقدامات ضد انقلاب گم نشود.

خانواده های کازرونی باید دقت کنند فرزاندانشان فریب نخورند و در تجمعات غیرقانونی حضور نیابند چون دشمن برنانه ریزی شومی برای مردم این شهر دارد.


برچسب ها: کازرون ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
علی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
0
دولت با طرح مزخرف تجزیۀ شهر کازرون آن هم در چنین موقعیّت حساسی، بسترساز این وقایع تلخ و تأسف بار است.