کد خبر: ۱۲۱۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۷ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷

مهابادی سرمربی تیم قشقایی شیراز شد

داوود مهابادی سرمربی تیم لیگ یکی قشقایی شیراز شد.
به گزارش شیرازه داوود مهابادی که نیم فصل اول فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال سکان‌دار تیم برق جدید فارس بود به گفته خودش در فصل جدید برای مربی‌گری تیم قشقایی شیراز با مسئولان این باشگاه به توافق شفاهی رسیده است.

داوود مهابادی فصل گذشته با فراز و فرودهای زیادی روبه‌رو بود. مهابادی در نیم فصل نخست لیگ دسته اول سرمربی تیم برق جدید فارس بود و با وجود کسب نتایج خوب به دلیل مشکلات مالی از این تیم جدا شد و به تیم نساجی مازندران پیوست اما بعد از گذشت 7 هفته به دلیل کسب نتایج نامطلوب از این تیم جدا شد. مهابادی در ادامه فصل گذشته هدایت تیم مشکی‌پوشان مشهد را بر عهده گرفت و با این تیم نیز امتیازی کسب نکرد.

مهابادی زاده 19 تیرماه 1352 است و سابقه بازی در تیم‌های استقلال، ذوب‌آهن، استقلال اهواز و راه‌آهن تهران را دارد. وی سابقه مربی‌گری در تیم‌های راه‌آهن، فجر شهید سپاسی، گهر دورود، آلومینیوم اراک، برق جدید فارس، نساجی مازندران و مشکی‌پوشان مشهد را در کارنامه خود دارد.

تیم قشقایی شیراز که در لیگ دسته دوم حضور داشت چند روز پیش با خرید امتیاز تیم دسته اولی برق جدید فارس خود را برای رقابت در لیگ دسته اول آماده می‌کند.


نظرات بینندگان