کد خبر: ۱۲۱۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۸ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
تبریک بیت آیت الله ایمانی به امام جمعه جدید شیراز؛

مردم و مسئولان فارس همراهان وفادار برای امام جمعه شیراز خواهند بود

محمد حسین ایمانی گفت: اطمینان دارم مسئولین و مردمان متدین استان کهن و ریشه‌دار فارس و شهر شیراز بویژه روحانیت معظم و فرهیختگان دانشگاهی، همراهانی وفادار در سعی و تلاشتان در تعالی بخشیدن به جایگاه سومین حرم اهل بیت(علیهم السلام) خواهند بود.
به گزارش شیرازه، بیت مرحوم آیت الله ایمانی (ره) خطاب به آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز بیانیه ای نوشت.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور محترم حضرت آیت الله حاج شیخ لطف الله دژکام ’دام ظله الوارف’
نماینده معزز ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز

سلام علیــکم
با عرض خالصانه‌ترین تحیّات، انتصاب حضرتعالی به نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه شیراز از جانب رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای’مدّ ظله العالی’ را صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

شخصیت ممتاز و سابقه درخشان جنابعالی در عرصه‌های مختلف فعالیت‌های اجتماعی و دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب و صیانت از دست‌آوردهای جمهوری اسلامی، امری روشن و مبرهن است.
رجاء واثق دارم انتخاب شایسته جنابتان در جایگاه رفیع و منیع نماز جمعه که پایگاه انتشار معارف حقه و ارشاد مؤمنین است، طراوت و حرارتی روح‌افزا در میان مشتاقان و ارادتمندان به نظام و کشور اسلامی‌مان، ایجاد خواهد کرد و اطمینان دارم مسئولین و مردمان متدین استان کهن و ریشه‌دار فارس و شهر شیراز بویژه روحانیت معظم و فرهیختگان دانشگاهی، همراهانی وفادار در سعی و تلاشتان در تعالی بخشیدن به جایگاه سومین حرم اهل بیت(علیهم السلام) خواهند بود.

در پایان و در طلیعه ماه مبارک رمضان، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره ائمه جمعه دیار مصفّا به ایمان و اخلاص و معطر به عطر شهیدان، حضرت آیت الله شهید دستغیب، حضرت آیت‌الله حائری شیرازی و حضرت آیت الله ایمانی(قدس الله نفسهم الزکیه) به عرض می‌رسانم؛ اینجانب و بیت مرحوم آیت الله ایمانی دعاگویتان هستیم در نیل به افق‌های روشنِ  پیش‌رو و اهداف عالیه‌تان.

از خداوند متعال عزّت و توفیقات روزافزون همراه با سلامتی آن جناب را مسئلت دارم.

۹۷/۲/۲۸
ارادتمند
محمد حسین ایمانی
بیت مرحوم آیت الله ایمانی
نظرات بینندگان