کد خبر: ۱۲۲۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۱ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
بسیج رسانه فارس خطاب به نماینده ولی فقیه در استان :

آماده ایم تا در کنار شما اطلاع‌رسانی و مطالبه‌گری در رسیدگی به محرومان را محقق کنیم

سازمان بسیج رسانه فارس در پیام تبریک خود خطاب به نماینده جدید ولی فقیه در استان، آمادگی خود را جهت همکاری همه جانبه در رسیدگی به محرومان و مستضعفان با ایشان اعلام کرد.

به گزارش شیرازه، در پی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین دکتر دژکام به سمت نمایندگی ولی فقیه در استان فارس و امامت جمعه شیراز از سوی رهبر معظم انقلاب، سازمان بسیج رسانه فارس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:
باسمه تعالی

حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ لطف‌اله  دژکام، نماینده محترم و معزز ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه محترم شهر مقدس شیراز

سلام علیکم
انتصاب هوشمندانه و بجای حضرتعالی به سمت نمایندگی رهبر معظم انقلاب در استان فارس و امامت جمعه شیراز از سوی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌ العالی)، که نشان از لیاقت و توانایی علمی و عملی و تعهد حضرتعالی در صحنه‌های مختلف دفاع و تقویت انقلاب اسلامی را دارد، تبریک عرض می‌کنیم. 

در این برهه بجاست که یادی کنیم از خدمات امام جمعه فقید شیراز، مرحوم آیت‌الله ایمانی که در عرصه خدمت به دین و محرومان و این انقلاب از هیچ خدمتی فروگذاری نکرد و تا آخرین لحظه عمر در راه ولایتمداری و دستیابی به اهداف اصیل انقلاب اسلامی را که تداوم‌دهنده راه امام(ره) و شهداست، تلاش کرد. 

به‌حق تمام نمایندگان ولی فقیه در استان فارس و ائمه جمعه شیراز از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون اعم از مرحوم آیت‌الله ربانی شیرازی، شهید آیت‌الله دستغیب، مرحومین آیت‌الله حائری شیرازی و آیت‌الله ایمانی، مصداق اَتَمی از «عباد الله الصالحین» بودند که در تمام جبهه‌ها و عرصه‌های مختلف دفاع، تقویت و حفظ انقلاب اسلامی و همچنین خدمت به مخلوق و رسیدگی به مستضعفان و محرومان که این انقلاب متعلق به آنان است، تمام توان خود را در طبق اخلاص نهاده و در این راه تلاش‌های فراوان کردند و قطعاً یقین داریم که حضرتعالی نیز در این راه تداوم‌گر راه آنان خواهید بود. 

 سازمان بسیج رسانه سپاه فجر استان فارس ضمن تجدید میثاق با ولایت فقیه و نماینده ایشان در استان فارس و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی اعلام می‌دارد, امروز یکی از معضلات و چالش‌های پیش‌رو در استان فارس رسیدگی به مشکلات مردم ,محرومان و مستضعفان و برطرف کردن نیازهای آن‌هاست و اصحاب رسانه استان فارس همواره نشان دادند در پیگیری مشکلات مردم و رفع کمبودهای استان بعنوان صدایی رسا در خط مقدم اطلاع رسانی حاضر هستند و با سبقه‌‌ای که در پیگیری این امور دارند,از جمله شرکت در  اردوهای جهادی در مناطق محروم، این آمادگی وجود دارد که در کنار حضرتعالی در رسیدگی به محرومان و مستضعفان جامعه قرار گیرند و رسالت اطلاع‌رسانی و مطالبه‌گری از مسئولان را در چارچوب رعایت مسائل اخلاقی، اداری و شرعی انجام دهد تا بتوان گره‌ای از کار خلق‌الله را باز کنیم. ان شاءالله
نظرات بینندگان