کد خبر: ۱۲۲۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۵ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۷
در شیراز صورت می گیرد؛

بزرگداشت سوم خرداد با رونمایی و نقد دو کتاب/مستند شهید فیروزی کلید می خورد

معاون فرهنگی حوزه هنری فارس، از بزرگداشت سالگرد حماسه آزادسازی خرمشهر در شیراز با رونمایی و نقد دو کتاب و کلید خوردن یک فیلم خبر داد.
به گزارش شیرازه، معاون فرهنگی حوزه هنری فارس با تشریح برنامه های سالگرد آزادسازی خرمشهر در حوزه هنری فارس گفت: تلاش ما بر این محور استوار است که برنامه های بزرگداشت ایام الله برنامه تبلیغی صرف نباشد بلکه رویدادهای هنری را به سمت و سوی این مناسبت ها سوق می دهیم در این مورد نیز چنین کرده ایم.

وحید فرجی در ادامه افزود: برنامه های حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس در این ایام از امروز دوم خردادماه آغاز می شود و نخستین حرکت برگزاری نشست نقد و بررسی رمان "برادر انگلستان" اثر دکتر علیرضا قزوه در تالار اندیشه حوزه هنری است که از ساعت ۱۴ این روز با حضور این چهره نام آشنای ادبیات انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

قائم مقام حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس گفت: روز سوم خرداد پس از برگزاری یک نشست خبری،  پروژه ی فیلم مستند زندگی شهید  علیرضا فیروزی  کلید خواهد خورد. این نشست نیز با حضور اصحاب رسانه و دست اندرکاران عرصه فرهنگ و هنر شهادت از ساعت ۱۰صبح این روز آغاز خواهد شد.

 وی افزود: برگزاری شب خاطره از جمله رویدادهای مهمی است که برگزاری آن مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است از این رو شب خاطره بزرگ ویژه حماسه سوم خرداد با همکاری مجمع پیشکسوتانت جهاد و شهادت فارس روز جمعه 4 خردادماه از ساعت۱۶ در تالار سعدی باشگاه فرهنگیان شیراز واقع در خیابان حر، برگزار خواهد شد

فرجی گفت: یکی از مهمترین بخش های این برنامه ، رونمایی از کتاب  "ستاره سهیل"  است که به خاطرات و زندگی سردار زهرایی شهید محمد اسلامی نسب ، فرمانده گردان امام رضا (علیه السلام) است که در عملیات کربلای 4 به شهادت رسید

وی در پایان اظهار داشت: در همین ایام و به مناسبت هفته بزرگداشت جایگاه روابط عمومی از ساعت ۱۰ روز چهارشنبه ۲ خرداد سمینار علمی روابط عمومی در عصر حاضر برگزار خواهد شد که امیدواریم زمینه رشد و توسعه فعالیت های این قشر زحمتکش نیز فراهم شود.

 

 
نظرات بینندگان