کد خبر: ۱۲۲۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۷

قرعه کشی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا/ استقلال ـ السد قطر، پرسپولیس ـ الدحیل

دو تیم ایرانی حاضر در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حریفان خود را در مرحله یک چهارم نهایی شناختند.
به گزارش شیرازه، در این قرعه کشی که دقایقی پیش در مقر ای اف سی برگزار شد ابتدا نام استقلال از گلدان بیرون آمد و آبی‌ها به عنوان اولین تیم، السد قطر را به عنوان حریف مرحله یک چهارم نهایی شناختند. با این قرعه پرسپولیس هم با تیم الدحیل دیدار خواهد کرد که در این فصل سه‌گانه فوتبال قطر را برده است.

السد در مرحله مقدماتی همگروه پرسپولیس بود و الدحیل همگروه ذوب‌آهن؛ به این ترتیب دو بازی مرحله یک چهارم نهایی بین حریفان ایرانی و قطری برگزار خواهد شد و خبری از دربی حداقل در این مرحله نیست. جالب اینکه استقلال سال گذشته در مرحله پلی آف السد را حذف کرد و پرسپولیس هم در مرحله پلی آف بعد از مقدماتی تیم لخویا را شکست داد و باعث حذف این تیم شد که لخویا بعد از ادغام با تیم الجیش تیم شکست ناپذیر الدحیل را در این فصل رقابت‌های قطر شکل داد.

در منطقه غرب آسیا تیم های پرسپولیس و استقلال از ایران و السد و الدحیل از قطر در رقابت ها باقی مانده اند و یا شاهد دیدارهای تمام ایرانی و تمام قطری خواهیم بود یا اینکه دو نماینده ایران باید با تیم های مطرح قطری روبرو شوند. در منطقه شرق هم سوون سامسونگ و چونبوک موتورز کره جنوبی به همراه تیانجین چین و کاشیما آنتلرز ژاپن حضور دارند.

بنابر اعلام دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم قهرمان این دوره از لیگ قهرمانان مبلغ 4 میلیون دلار به عنوان پاداش دریافت خواهد کرد.

تیم هایی که اول از گوی خارج شدند، در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی میزبان خواهند بود.

استقلال ایران، اولین نامی بود که از گوی خارج شد.

السد قطر حریف استقلال ایران شد.

بدین ترتیب تیم های پرسپولیس ایران و الدحیل قطر با هم بازی شدند.

پرسپولیس در بازی برگشت میزبان الدحیل خواهدبود.

برنده بازی استقلال - السد، در مرحله نیمه نهایی بازی رفت را میزبانی خواهد کرد.

چونبوک موتورز و سوون سامسونگ هم بازی تمام کره ای مرحله یک چهارم نهایی را انجام می دهند.

منبع: ورزش سه

نظرات بینندگان