کد خبر: ۱۲۲۱۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۳ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۷

هواوی مرز صد میلیون را رد کرد

با افزایش ۱۹ درصدی فروش گوشی‌های هوشمند هواوی، این شرکت بالاتر از اپل در رتبه‌ی دوم پرفروش‌ترین‌های جهان قرار گرفت.
به گزارش شیرازه، هواوی اعلام کرد که فروش گوشی‌های این شرکت در پایان ماه نهم سال جاری میلادی به بیش از صد میلیون دستگاه رسیده است که این میزان نسبت به تاریخ مشابه در سال گذشته، ۱۹ درصد رشد نشان می‌دهد. یو چنگ‌دانگ، مدیرعامل گروه تجاری هواوی، اذعان داشت که این رشد باعث افزایش بیش از ۳۰ درصدی درآمد عملیاتی هواوی از ماه ژانویه تا سپتامبر شده است.

فروش هواوی در فروشگاه‌های جهان نسبت به بازه‌ی زمانی مشابه در سال گذشته افزایشی ۱۹ درصدی داشته است. به گفته‌ی یو چنگ‌دانگ، هواوی برای گسترش فعالیت‌های خود در بازار جهانی و ارتقاء ذهنیت کاربران نسبت به برند خود، ارائه‌ی گوشی‌های میان‌رده و بسیار پیشرفته را در دستور کار دارد. وی می‌گوید:

با توجه به اینکه بیش از ده هزار کارمند در بخش تحقیق و توسعه‌ی هواوی در سرتاسر دنیا در حال کار هستند، امیدواریم که بتوانیم توجه مشتریان گوشی‌های رده‌بالا را به خود جلب کنیم؛ زیرا در این بخش سود بیشتری عایدمان می‌شود.

نمودارها نشان می‌دهند که هواوی موفق شده است در ماه‌های ژوئن و جولای با پشت سر گذاشتن اپل، در رده‌ی دوم بزرگ‌ترین شرکت‌های سازنده‌ی موبایل از لحاظ تصاحب سهم بازار قرار گیرد. هواوی در بازار چین همچنان رتبه‌ی اول را دارد.

منبع: زومیت
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۷
0
خاک به سرتان که مجانی این ها را تبلیغ می کنید