کد خبر: ۱۲۲۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۷

کی روش: هدفمان در جام جهانی صعود از گروه مرگ است

سرمربی تیم ملی ایران پیش از دیدار با ترکیه در مصاحبه با یک رسانه ترکیه ای گفت:ترکیه کشوری است که با فوتبال شناخته می شود و غیبت ترکیه در جام جهانی ناراحت کننده است.
به گزارش شیرازه کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران پیش از دیدار با تیم ملی ترکیه در مصاحبه با سایت sporx ترکیه گفت: تیم ملی ترکیه در همه ادوار تاریخ تیم خوبی بوده است و با نگاه به پیشینه این تیم متوجه می شوید که افتخارات زیادی را کسب کرده ولی باعث تعجب من است که ترکیه از راه یابی به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باز مانده است. ترکیه کشوری است که با فوتبال شناخته می شود و غیبت ترکیه در جام جهانی ناراحت کننده است. امیدوارم در آینده ترکیه تیمی خوب تشکیل دهد و در جام جهانی حضور پیدا کند. از فدراسیون فوتبال ترکیه نیز از امکاناتی که برای ما فراهم کرده تقدیر و تشکر می کنم.

سرمربی تیم ملی ایران در ادامه درباره گروه یوزها در جام جهانی گفت: گروه بدون شک گروه سختی است و به نوعی گروه مرگ است. بازی های سختی را پیش رو داریم و ما در این رقابت ها تمام تلاش خود را می کنیم. در روسیه به دنبال شگفتی سازی هستیم تا از گروهمان صعود کنیم. تنها هدف ما این است تا از مرحله گروهی صعود کنیم.

کی روش درباره مواجه با پرتغال و رونالدو گفت: پرتغال در سال ۲۰۱۶ قهرمان اروپا شد. به نظرم پرتغال در کنار تیم هایی مانند برزیل، فرانسه، اسپانیا  و آلمان شانس اول کسب عنوان قهرمانی هستند. البته آرژانتین، انگلیس و بلژیک نیز قدرتمند هستند. رونالدو هم به عنوان بهترین بازیکن جهان در ترکیب پرتغال حضور دارد.

سرمربی تیم ملی ایران در پایان درباره سوال خبرنگار ترکیه مبنی بر اینکه مسی بهتر است یا رونالدو، گفت: مقایسه کردن این دو بازیکن باهم به نظرم عادلانه نیست. مسی و رونالدو هر دو بازکنان بزرگی هستند. این مقایسه مثل مقایسه یک شاهزاده به یک پادشاه است. دنیای فوتبال شاهزاده ها و پادشاهان زیادی داشته که نیاز به صلح دارد.


منبع: فارس
برچسب ها: شیرازه ، کی روش ، فوتبال
نظرات بینندگان