کد خبر: ۱۲۲۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۷ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۷
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

حل مشکلات مردم‌ به برجام ربطی ندارد

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حل مشکلات مردم‌ به ادامه برجام و ماندگاری اروپا در برجام ربطی ندارد گفت: اگر مسؤولین به درستی تفکر و تدبیر کنند با بودن یا نبودن آمریکا و اروپا در برجام در اقتصاد کشور تأثیری نمی‌گذارد.
به گزارش شیرازه، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا از زمان پیروزی انقلاب با ایران دشمنی داشته است، اظهار داشت: آمریکا در ابتدای پیروزی انقلاب با ترور شخصیت‌ها و رهبران انقلاب سعی بر متوقف کردن انقلاب کرد و بعد از آن با تحمیل ۸ سال جنگ درصدد از پای درآوردن انقلاب بود که در هیچ‌کدام موفقیتی کسب نکرد.

‌محمدرضا رضایی با بیان اینکه آمریکا با تحریم‌های اقتصادی و توطئه‌های مختلف نیز سعی کرد به انقلاب ضربه بزند٬ خاطر نشان کرد: با وجود حضور مردم و رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب٬ آمریکا نتوانست به اهداف شوم خود برسد و روز به روز بردشمنی‌اش را با ایران می‌افزاید.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تا مردم پشتیبان و در مسیر نظام و انقلاب باشند هیچ دشمنی نمی‌تواند گزندی به انقلاب وارد کند٬ گفت: مردم نشان داده‌اند حتی در شرایط تحریم‌های اقتصادی دست از حمایت از انقلاب بر نمی‌دارند٬ این مردم توقع دارند مسؤولین نیز انقلابی و جهادی بوده و مانند مدیران ۸ سال دفاع مقدس و اوایل انقلاب خدمت کنند.

وی افزود: روحیات جهادی در برخی از مدیران کاسته شده و بدنبال تجملات و‌ تشریفات هستند و این شرایط باید در کشور تغییر کند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی٬ ایران را کشوری غنی در منابع دانست و بیان کرد: نباید در نقاط کشور شاهد فشار اقتصادی بر مردم باشیم چرا که اگر درست مدیریت شود و از ظرفیت‌ها و منابع داخلی به خوبی بهره‌ گرفته شود باید وضعیت اقتصادی کشور بهتر از حال حاضر باشد.

رضایی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ادامه برجام و شرایط جهت تیم مذاکره کننده٬ گفت: حل مشکلات مردم‌ به ادامه برجام و ماندگاری اروپا در برجام ربطی ندارد، اگر مسؤولین به درستی تفکر و تدبیر کنند با بودن یا نبودن آمریکا و اروپا در برجام در اقتصاد کشور تأثیری نمی‌گذارد و باید تکیه به جوانان و‌ مردم کرد تا پیروز شد.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی افزود: همه مسؤولین و دستگاه‌های مختلف بابد در مسیری که رهبر انقلاب برای کشور ترسیم می‌کنند حرکت کنند‌.

رضایی با بیان اینکه مردم جهرم در پیروزی انقلاب و بعد از آن شناخته‌ شده‌اند اظهار کرد: جهرم افتخار این را دارد در کنار شهرهای بزرگ کشور حکومت نظامی را تجربه کرده و در زمان ۸ سال جنگ تحمیلی لشکر پیروز المهدی(عج) حضور مؤثری در جنگ داشت و با یک هزار و ۲۰۰ شهیدی که مردم تقدیم کردند اوج ارادت و حمایت خود را از نظام و انقلاب ثابت کردند‌ و اکنون نیز آمادگی هرگونه پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارند.
فارس
نظرات بینندگان