کد خبر: ۱۲۲۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۸ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۷

رونمایی از پنجره‌های چوبی حرم مطهر امام موسی کاظم در نماز جمعه شیراز

پنجره‌های چوبی حرم مطهر امام موسی کاظم(ع) و امام جواد (ع) امروز جمعه همزمان با برگزاری نماز جمعه توسط تولیت حرم شاهچراغ(ع) رونمایی شد.
به گزارش شیرازه،  پنجره‌های چوبی حرم مطهر امام موسی کاظم(ع) و امام جواد (ع) امروز جمعه همزمان با برگزاری نماز جمعه شیرازتوسط تولیت حرم شاهچراغ رونمایی شد.

اسکندر قاسمی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: این پنجره ها با ابعاد 2/30 ارتفاع در عرض 2 متر و با استفاده از چوب ساج و طی دو سال در شهر شیراز ساخته شده است.

اسکندر قاسمی در ادامه گفت: تمامی کار ساخت این پنجره‌ها در کارگاه‌های هنری ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس اجرا شده است و اساتید و هنرمندان درودگر شیرازی با استفاده از هنر گره چینی و بکاربردن شیشه‌های رنگی آماده و تقدیم به آستان مقدس امامین کاظمین می‌شود.

 رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس با بیان اینکه تمام هزینه ساخت این پنجره‌های چوبی را مردم استان فارس تقبل کرده‌اند، گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات یک نهاد مردمی است که تمام ساخت و ساز حرم های مطهر براساس اهدا نذورات‌ اهدایی مردم‌ می باشد و این سازه و مابقی پروژه‌های ستاد عتبات عالیات نیز به همین روال تامین هزینه شده است.

 این پنجره ها تا یک ماه آینده  در حرم مطهر امام موسی کاظم (ع) و امام‌جواد (ع) نصب می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان