کد خبر: ۱۲۲۲۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۶ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۷

حمایت استاندار فارس از میزبانی مسابقات جهانی کشتی در شیراز

استاندار فارس از پیشنهاد میزبانی مسابقات جهانی کشتی در شیراز حمایت کرد.
به گزارش شیرازه، استاندار فارس در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان فارس و رئیس هیات کشتی استان تاکید کرد: از ارائه پیشنهاد میزبانی شیراز برای جام جهانی کشتی استقبال و حمایت می کنم زیرا استان فارس و شهر شیراز دارای پتانسیل های فراوان است.

اسماعیل تبادار ادامه داد: ترویج ورزش در دو حوزه قهرمانی و همگانی را یکی از راهکارهای نشر امید و نشاط در جامعه دانست و افزود: یکی از مولفه هایی که در بررسی های شناختی شاخص‌های توسعه مورد توجه قرار می گیرد، نشاط اجتماعی است. 

وی رونق ورزش در استان با استفاده از ابزارهای گوناگون نظیر برگزاری مسابقات، میزبانی رویدادهای ورزشی، ترویج ورزش همگانی و افزایش سرانه ورزشی را موجب تحرک فیزیکی، رونق اقتصادی، نشاط اجتماعی و شکوفایی ظرفیت‌های موجود در استان دانست و گفت: شادی و نشاط ماده اصلی تغییر و تحول و تکامل انسان است. 

تبادار با اشاره به توجه ویژه اداره کل ورزش و جوانان به توسعه ورزش در دو بخش حرفه ای و همگانی افزود:اتقای مشارکت اجتماعی یکی از وظایف مهمی است که بر دوش ورزش گذاشته شده است. 

رئیس شورای عالی ورزش، ورزش کشتی را بخش مهمی از هویت ورزش ایران دانست و گفت: گزافه نیست اگر بگوییم دنیا ورزش ایران را با کشتی آن می‌شناسد. 

تبادار، کشتی را ورزشی پهلوان پرور توصیف کرد و افزود: این ورزش بخش جدایی ناپذیری از فرهنگ ایرانی اسلامی ماست. 

وی قهرمانان ورزشی را عامل ایجاد غرور ملی در عرصه های بین المللی دانست و افزود: شرایط باید به گونه ای باشد که دغدغه های اقتصادی قهرمانان بر طرف شود.
مهر
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۷
0
حتما باز میخوان توی سالن دستغیب اونم دروازه کازرون برگزار کنن