کد خبر: ۱۲۲۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۴ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۷
معاون انتظامی فارس اعلام کرد:

پليس قاطعانه امنيت تردد کامیون‌ها را تامین می‌کند/ دستگیری متعرضان به کامیون‌ها در فارس

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان تاکید کرد که پلیس امنیت تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه‌ی سنگین را در محورهای مختلف فارس تامین می‌کند.
به گزارش شیرازه، معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان فارس گفت: درپي دريافت گزارشي مبني بر سنگ پراني به سمت كاميون هاي عبوري در برخي از جاده هاي مواصلاتي استان، پليس فارس با واكنش سريع مخلان نظم و امنيت را دستگير كرد.

کاووس محمدی بيان كرد: چند نفر از اراذل و اوباش و اخلالگران نظم و امنيت در جاده ها كه در روزهاي گذشته براي رانندگان زحمتكش كاميون ها ايجاد مزاجمت كرده اند با برخورد قاطع پليس شناسايي، دستگير و روانه زندان شده اند.

این مقام انتظامی افزود: در اين خصوص پس از انجام كارهاي اطلاعاتي و فني، ماموران موفق شدند در يك عمليات پليسي، تعدادي از اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنيت را كه براي رانندگان كاميون هاي عبوري ايجاد مزاحمت مي كردند در مخفيگاهشان دستگير كنند.

محمدي با اشاره به اينكه امنيت تردد جاده اي براي كليه وسائط نقليه و به طور ويژه ناوگان سنگين جاده اي برقرار است، تصريح كرد: پليس با حساسيت و هوشياري با كوچكترين عوامل ناامني برخورد خواهد كرد.

معاون انتظامی فارس از رانندگان خواست در صورت هرگونه ايجاد مزاحمت در طول مسير جاده هاي مواصلاتي، مراتب را با اعلام شماره خودروهاي مزاحم و ساير اطلاعات اشخاص به پليس 110 و يا نيروهاي گشتي مستقر در جاده ها اعلام کنند.
نظرات بینندگان