کد خبر: ۱۲۲۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۷
حکایت عملیات اجرایی ۲۲ ساله

پروژه ای که بعد از افتتاح هنوز کار دارد

ورزشگاه پارس بعد از ۲۲ سال افتتاح شد اما هنوز در حال طی کردن مراحل عملیات اجرایی است تا بهره برداری از آن همچنان میسر نباشد.
به گزارش شیرازه، حدود سال ۷۵ بود که موضوع ساخت ورزشگاهی جدید و مدرن در شیراز مطرح شد که در آن زمان به گفته برخی از مسئولین وقت طی ۴ سال به اتمام خواهد رسید.

حوالی سال ۷۶ بود که کلنگ ورزشگاه پارس به زمین زده شد و مسئولین نیز وعده ساخت طی ۴ سال را دادند و پیمانکار پروژه نیز شرکت توسعه و تجهیز مشخص شد.

۴ سال گذشت و همواره مسئولین در بازید از این پروژه وعده افتتاح در دهه فجر و یا هفته دولت سال آینده را می دادند تا اینکه پس از گذشت حدود ۲۰ سال کار در این مجموعه سرعت گرفت و در نهایت با گذشت ۲۲ سال این پروژه سال ۹۶افتتاح شد.

در حالی که نزدیک به یک سال از این ماجرا می گذرد اما همچنان امکان استفاده از این ورزشگاه وجود ندارد و برخی از ریزه کاری های آن همچنان در حال انجام است.

در این میان معاون عمرانی استاندار فارس گفت: فاز یک ورزشگاه میانرود شیراز که شامل زمین چمن فوتبال و سکوهای تماشاچیان است با ۷۰ میلیارد تومان اعتبار راه اندازی شده است.

عنایت الله رحیمی ادامه داد: البته برخی از ریزه کاری های این ورزشگاه نیز در حال انجام است و به جد هم در حال پیگیری است.

وی افزود: فاز دوم این ورزشگاه نیز پیمانکارش مشخص شده و در حال پیگیری است اما عملیات اجرایی آن به کندی انجام می شود.

معاون عمرانی استاندار فارس در ادامه پیرامون ورزشگاه شش هزار نفری شیراز نیز بیان کرد: این ورزشگاه در بزرگراه حسینی الهاشمی با سرعت در حال احداث است و دارای سالن سرپوشیده می باشد.

وی با اشاره به اینکه این ورزشگاه تمام استانداردهای بین المللی را دارد، تاکید کرد: برای احداث آن ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شده و به دنبال آن هستیم که هفته دولت سال آینده به بهره برداری برسد.

در عین حال زمانی که برای پروژه ای افتتاحیه برگزار می شود یعنی آن پروژه اماده بهره برداری است در حالیکه هنوز ورزشگاه پارس در حال طی مراحل عملیات اجرایی است و عملا هیچ مسابقه ای در آن برگزار  نمی شود.
 

منبع: مهر
نظرات بینندگان