کد خبر: ۱۲۲۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۷

استاندار فارس: مدیران پروژها را به بخش خصوصی واگذار کنند

رییس شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به اینکه مهم ترین موضوع توجه به استفاده از بخش خصوصی است گفت: مدیران هزینه فایده کنند و پروژه ها را به بخش خصوصی واگذار کنند.
به گزارش شیرازه،  تبادار استاندار فارس و رییس شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سومین جلسه ی این شورا در سال 97 گفت: امروزه مدیریت و هنر مدیر در تنگناها عرض اندام میکند، مدیران باید در حداقل ها، حداکثر زمینه ها را برای بهره وری ایجاد کنند و از بودجه تخصیص داده شده و از زیر ساخت هایی همچون آب و راه ها و.. نهایت استفاده را ببرند.

عالی ترین مقام دولت در استان با تاکید بر در الویت قرار دادن پروژه های نیمه تمام سال های گذشته افزود: بهتر است که پروژه های نیمه تمام را نیز در الویت انجام قرار داد و همین پروژه ها مجددا الویت بندی شود به گونه ای که اگر پروژه ای 90 درصد از ان انجام شده نسبت به پروزه ای که 70 درصد ان تکمیل گردیده در الویت قرار بگیرد.

رییس شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به اینکه  مهم ترین موضوع توجه به استفاده از بخش خصوصی است گفت: مدیران هزینه فایده کنند و پروژه ها را به بخش خصوصی واگذار کنند.

وی اضافه کرد: باید توجه خاصی به خیرین در شهرستانها گردد و این توجه در راستای تبصره 19 میباشد. باید یک اعتباری در نظر گرفته شود به جهت تقویت انگیزه خیرین و نظارت کمتر دستگاه های نظارتی.

تبادار همچنین با توجه به ظرفیت ماده 27 قانون الحاق، بر کمک دستگاه های نظارتی به مهیا کردن بستر توسعه اقتصادی از طریق همکاری دستگاههای نظارتی با دستگاه های اجرایی اشاره کرد.
نظرات بینندگان