کد خبر: ۱۲۲۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۷
فرماندار ممسنی:

مدیران ممسنی حق برخورد با رسانه را ندارند/زیبنده مردم ممسنی نیست با فقر زندگی کنند

فرماندار جدید شهرستان در محل فرمانداری ممسنی نشستی را با حضور اصحاب رسانه و روابط عمومی ادارات شهرستان برگزار کرد.
به گزارش شیرازه، فرماندار جدید شهرستان در محل فرمانداری ممسنی نشستی را با حضور اصحاب رسانه و روابط عمومی ادارات شهرستان برگزار کرد.


ایوبی در رابطه با اقتصاد شهرستان گفت:وضعیت اقتصادی شهرستان فوق العاده کمرشکن است.من زمانی که در استانداری بودم میدانستم که بیکاری در ممسنی وجود دارد اما حالا که به اینجا آمده ام میدانم که در ممسنی خانواده بدون جوان بیکاری وجود ندارد.

فرماندار ممسنی خاطر نشان کرد: یکی از چالش های عظیم ما همین بیکاری است به خصوص در تحصیلکرده ها.من به دنبال حل این معضل هستم و برای رفع این مشکل در این راستا هم برنامه های مختلفی دارم و آن را تبدیل به سندی خواهم کرد به نام سند اشتغال ممسنی که برای تاثیرگذار بودن آن از تمامی امکانات موجود با حمایت همه مردم شهرستان استفاده خواهم کرد.اول باید ببینیم که سندی در این رابطه در استانداری هست یا نه چراکه همچنین سندی در فرمانداری شهرستان وجود نداشت.

وی ادامه داد: زیبنده مردم ممسنی نیست که با فقر زندگی کنند ولی معتقدم که با برنامه ریزی هایی که خواهیم داشت اتفاقات خوبی در سطح شهرستان با همکاری شما رسانه ها و مردم به ثمر خواهد نشست.

ایوبی گفت: ما در حال حاضر ممسنی ۱۸ و نیم درصد نرخ بیکاری داریم که میانگین استان فارس ۱۲و نیم درصد است و ما تلاش خواهیم که که این نرخ را تا پایان سال  ۲ درصد کاهش دهیم.باید قابلیت ها و پتانسیل های شهرستان مشخص شود و برای آنها استراتژی هایی تعریف کنیم.این استراتژی ها  باید هم از سمت مردم باشد و هم از طرف دولت.

وی در ادامه بیان داشت:دولت در حال حاضر برنامه توسعه اشتغال فراگیر را در شهرها و در روستا ها هم برنامه توسعه پایدار روستایی را در حال اجرا دارد و سهم ممسنی از این توسعه پایدار روستایی نزدیک ۲۴ میلیارد تومان و در اشتغال فراگیر ۱۸ میلیارد تومان است ولی متاسفاته تا به الان در ممسنی هیچ پرداختی در این زمینه وجود نداشته است.
من با توجه به آشنایی که با چندین سرمایه گذار دارم قصد این را دارم که آنها را به ممسنی بکشانم ولی متاسفانه هنوز این آمادگی در بین مدیران شهرستانی وجود ندارد که آن هم باید درست شود.

فرماندار ممسنی در آخر تکمیل کرد:جوانی که در یک رسانه فعالیت می کند برای آنکه اشتیاق کار کردن داشته باشد باید منبع درآمد داشته باشد.مسئولین شهر توجه داشته باشند که پیوست های هزینه های خبری باید در صورت حساب های آنها وجود داشته باشد ..رسانه ها بدانند حمایت ما را پشت خود احساس خواهند کرد. چراکه من با برخورد قضایی با خبرنگاران موافق نیستم و باید بنشینیم خودمان آن را حل کنیم و تا زمانی که در شهرستان حضور خواهم داشت به مدیران شهرستانی هم خواهم گفت که نباید با رسانه ها برخورد قضایی شود.

منبع: نور اباد
برچسب ها: ممسنی ، مدیران ، رسانه
نظرات بینندگان