کد خبر: ۱۲۲۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۷ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۷

در طرح تقسیم شهرستان کازرون نظر کارشناسی و پیشنهادهای مردمی مورد توجه قرار می‌گیرد

در حالی که وزارت کشور اعلام کرده بود که طرح تقسیم شهرستان کازرون متوقف و اصلاح خواهد شد شایعه لغو این طرح باعث نگرانی جمعی از مردم قائميه شد .
به گزارش شیرازه، در حالی که وزارت کشور اعلام کرده بود که طرح تقسیم شهرستان کازرون متوقف و اصلاح خواهد شد شایعه لغو این طرح در فضای مجازی باعث نگرانی جمعی از مردم قائميه شد.

صبح امروز و در پی شایعه لغو طرح تقسیم شهرستان کازرون، تعدادی از مردم چنارشاهیجان با تجمع و مسدود کردن برخی از جاده های مواصلاتی قائميه اعتراض خود را اعلام کردند.

معترضان خواستار این بودند که مسئولین دولتی در بین آن‌ها حاضر شده و در خصوص خبر منتشرشده توضیح دهند.

پژوهش جهرمی معاون سیاسی استانداری فارس با حضور در جمع معترضین با بیان اینکه اینگونه نیست که طرح‌های تقسیماتی در کل کشور لغو شده باشد گفت: طرح تقسیم شهرستان کازرون به منظور کارشناسی بیشتر و جلب نظر اهالی منطقه در مرحله بررسی بیشتر قرار گرفته است.

گفتنی است وزارت کشور هفته گذشته طی اطلاعیه ای ضمن دعوت مردم منطقه به خویشتنداری اعلام کرد:  «وزارت کشور با دریافت نظرات و پیشنهادات مردمی  و بررسی موضوع از نزدیک در قالب اعزام کارشناسان در چندین نوبت و همچنین حضور مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری در منطقه، در تلاش بوده تا نگرانی‌های مردم را لحاظ نماید و به همین  منظور با تقاضای صاحب‌نظران منطقه و به منظور بررسی دقیق و لحاظ پیشنهادهای مردمی و رفع  کاستی‌های موجود، طرح پیشنهادی تا تأمین خواسته‌های کارشناسی و منطقی مردم منطقه در دفتر تقسیمات کشوری متوقف شده است.
یقیناً مصالح و ملاحظات منطقه مبتنی بر تعامل و همفکری مورد توجه جدی خواهد بود»

به گزارش شیرازه، مردم بخش چنارشاهیجان با شنیدن توضیحات مسؤولان ظهر امروز به تجمع خود پایان داده و متفرق شدند.

برچسب ها: قائمیه ، فارس ، اعتراض
نظرات بینندگان