کد خبر: ۱۲۲۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۷
فرماندار شیراز در گفتگو با شیرازه:

مشکلی در تأمین و توزیع آرد نداریم/ فعلاً گران شدن نان مطرح نیست

عالیشوندی گفت: تا این لحظه هیچگونه ابلاغی از طرف دولت برای گران شدن نان به دست ما نرسیده است.

حیدر عالیشوندی فرماندار شیراز در گفتگو با خبرنگار شیرازه درباره شایعات کمبود آرد و نان که در فضای مجازی منتشر شده بود، گفت: این موضوع صحت ندارد و تنها مشکلی که داشتیم بحث اعتصاب کامیونداران بود و این مسئله نیز با اقدامات به موقع و رسیدگی به مشکلات صنف کامیونداران در کمترین زمان ممکن حل شد.

وی با اشاره به شایعه اعتصاب نانوائی ها و کمبود آرد و نان در بازار، افزود: تا این لحظه هیچگونه اعتراضی از طرف این صنف به ما نرسیده که دال بر اعتراض و یا اعتصاب باشد، همچنین هیچگونه مشکلی در تأمین و توزیع آرد در شهرستان وجود ندارد.

عالیشوندی درباره احتمال گران شدن 20 درصدی قیمت نان پس از ماه مبارک رمضان نیز خاطرنشان کرد: این موضوع در حیطه اختیارات اصناف و اتحادیه ها نیست، بلکه باید از طریق مجاری قانونی دولتی اقدام شود و تا این لحظه نیز هیچگونه ابلاغی از طرف دولت برای گران شدن نان به دست ما نرسیده است.

فرماندار شیراز در پایان تأکید کرد: فرمانداری همانند سایر دستگاه های حاکمیتی اتفاقات را رصد میکند و چنانچه صنفی نسبت به دستمزد و یا چیز دیگری اعتراضی داشت، از راه های قانونی پیگیری کند و ما نیز قطعاً رسیدگی خواهیم کرد، مردم نیز مراقب سوء استفاده فرصت طلبان خارجی از اعتراض بحق اصناف باشند.


نظرات بینندگان