کد خبر: ۱۲۲۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۱ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۷

برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی در حرم شاهچراغ و بقا متبرکه شیراز

جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) فردا پنج‌شنبه ۱۰ خرداد ماه ساعت ۱۹در حرم شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.
به گزارش شیرازه، به مناسبت میلاد امام حسن (ع) ویژه برنامه جشنی در حرم احمدی و محمدی (ع) تدارک دیده شده که در آن حاج محمد شریف‌زاده، حاج سعید خائف‌پناه و حاج مجتبی نادری‌زاده به مداحی می‌پردازند. 

جشن میلاد کریم اهل بیت(ع) در شب نیمه ماه مبارک رمضان همزمان با نماز مغرب و عشاء در بست شهید دستغیب از ساعت 19 تا 22 روز پنج‌شنبه 10 خرداد ماه برگزار می‌شود. 

همچنین مراسم احیای شب‌های جمعه و شب 27 ماه مبارک رمضان از ساعت 23:30 در حرم شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود که سخنرانی این برنامه را حجت‌الاسلام سید محمد انجوی‌نژاد بر عهده دارد و این برنامه با مداحی مداحان برگزار می‌شود. 

بر اساس گزارش ها مراسم جشن و سرور نیز در بیش از 11 بقعه متبرکه و آستان مقدس امام زادگان شهر شیراز برگزار می شود.

در محل حرم مطهر حضرت سیدعلاء الدین حسین(ع) مراسم جشن میلاد در چهارشنبه 9خرداد از ساعت 18 عصر با سخنرانی آیت الله فاطمی از شهر مقدس قم و مولودی خوانی مداحان اهل بیت و همچنین اجرای گروه تواشیح شمیم حسینی می باشد.

 در محل حرم مطهر حضرت علی ابن حمزه(ع) مراسم  پنج شنبه 10 خرداد از ساعت 18:30 عصر با سخنرانی حجت الاسلام ذوالانواری، در محل حرم مطهر حضرت سیدتاج الدین غریب(ع) جشن میلاد کریمه اهل بیت(ع) در پنج شنبه شب از ساعت 21:30، در محل بقعه متبرکه سیدنظام الدین محمود(ع) شاهداعی الی ا... در چهارشنبه شب 9 خرداد از ساعت 18:30 عصر به همراه مولودی خوانی حاج نجف روستا و اجرای گروه تواشیح شمیم حسینی، در محل امام زاده سید صادق(ع) مهدی آباد در چهارشنبه و پنج شنبه از ساعت 22 شب با سخنرانی حجت الاسلام پیشه ور و با حضور مداحان اهل بیت مراسم جشن میلاد کریمه اهل بیت برگزار می شود.


 در شهر صغاد حرم امام زاده سیدمحمد(ع) صغاد این مراسم جشن و شادی ویژه بانوان در روز پنج شنبه از ساعت 8 صبح با سخنرانی و مولودی خوانی خانم سجادی برگزار می شود.

در شهر زقان نیز در حرم امامزاده شاهزاده قاسم(ع) در شب میلاد به همراه قرائت دعای افتتاح  بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء و در محل امام زاده ابراهیم(ع) سیبویه در شب میلاد به همراه سخنرانی و مولودی خوانی بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

نظرات بینندگان