کد خبر: ۱۲۲۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۷

صدور روادید در فرودگاه شیراز الکترونیکی شد

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در فارس گفت: مرکز صدور روادید الکترونیک در فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز راه اندازی شد.
به گزارش شیرازه، رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در فارس امروز در مراسم آغاز بهره برداری از پروژه نهایی روادید الکترونیکی استان فارس گفت: راه اندازی مرکز روادید الکترونیک در استان فارس به طور حتم تاثیر فراوان بر میزان حضور گردشگران در فارس خواهد داشت.

حسن خلیلی تصریح کرد: با توجه به تبلیغات نادرستی که بر علیه کشور می شود راه اندازی این پروژه راه خنثی کردن این نوع تبلیغات است.

در ادامه مدیرکل فرودگاه های استان فارس نیز گفت: یکی از مباحث توسعه گردشگری در دنیا موضوع تسهیل گردشگری است که ویزای الکترونیک در فرودگاه شیراز نیز چنین است.

رضا بدیعی فر تصریح کرد: یکی از مزایای توسعه گردشگری موضوع ارزآوری است که تفاوت مهمی با ارز فروش نفت دارد زیرا ارز حاصل از گردشگری قابل بلوکه شدن نیست و درآمد آن مستقیم به سفره مردم وارد می شود.

وی یادآور شد: موضوع توسعه صنعت هوانوردی مد نظر است که ۶۶۰ میلیارد تومان پروژه توسعه ای در فرودگاه شیراز فعال است که با اتمام کامل این پروژه ها فرودگاه شیراز به هاب پروازهای خارجی تبدیل می شود.

نظرات بینندگان