کد خبر: ۱۲۲۴۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۹ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۷
از اول تیرما صورت می گیرد؛

تغییر ساعت کار ادارات در 14 شهرستان‌های فارس

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس از تغییر ساعت کار ادارات برخی شهرستان‌های فارس از اول تیرماه خبر داد.
به گزارش شیرازه، یدالله رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس اعلام کرد: ساعات کار ادارات دولتی، نهاد‌ها و موسسات عمومی در برخی از شهرستان‌های گرمسیری این استان از اول تیرماه تا آخر مرداد ۹۷ از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه است.

وی در اطلاعیه‌ای خطاب به فرمانداران شهرستان‌های لارستان، لامرد، مُهر، گراش، خنج، فسا، داراب، جهرم، زرین دشت، کازرون، ممسنی، رستم، فراشبند و قیرو کارزین اعلام کرد: این تصمیم با توجه به پیش بینی وزارت نیرو مبنی بر کاهش تولید انرژی برق از نیروگاه‌ها و در پی کاهش نزولات آسمانی در سال گذشته و پایین آمدن سطح ذخیره آب سد‌ها و همچنین افزایش میزان مصرف برق بویژه در مناطق گرمسیری گرفته شده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: با عنایت به درخواست شرکت توزیع برق استان فارس با تاکید بر لزوم صرفه جویی و مصرف بهینه انرژی و برای جلوگیری از اعمال خاموشی در شبکه توزیع برق استان فارس این مصوبه ابلاغ می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه، همه ادارات دولتی، نهاد‌ها، موسسات عمومی دولتی و غیر دولتی، شهرداری‌ها، بانک‌ها در شهرستان‌های یاد شده مکلف به اجرای مفاد این اطلاعیه هستند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
همام
United States of America
چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۷
0
چرا شیراز نیست؟ اداره و مدیریت برق استان باید بازرسانی داشته باشد تا از ادارات شیراز و کلا استان بازدید کنند و این ادارات را مجبور به برچیدن کولرهای گازی ( که عمدتا در اتاق مدیران ومعاونین است) کنند. اداره آب هم ادارات دولتی را موظف به نصب شیر آب های پدالی و یا چشمی کند.