کد خبر: ۱۲۲۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۷ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

نیاز گروه‌های خونیA.مثبت وO.منفی در فارس

مدیرکل انتقال خون فارس گفت: گروه‌های خونی A. مثبت و O. منفی در استان فارس بیشتر نیاز است.
به گزارش شیرازه، مسعود ترابی مدیرکل انتقال خون استان فارس با توجه به نزدیک شدن روز‌ها و شب‌های قدر و استقبال بیشتر مردم به امر اهدای خون، گفت: در استان فارس به تمامی گروه‌های خونی به ویژه گروه A. مثبت و O. منفی نیاز است.

وی با اشاره به برنامه پایگاه‌های انتقال خون در ماه مبارک رمضان، افزود: مردم می‌توانند در ساعات اعلام شده به پایگاه‌های انتقال خون در سطح استان مراجعه کنند و نسبت به اهدای خون اقدام کنند.

ترابی ادامه داد: در شهر شیراز مردم می‌توانند به مرکز اهدای خون قوامی واقع در خیابان قصرالدشت آسیاب قوامی همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲۳ مراجعه کنند همچنین این مرکز در روز‌های تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ آماده خونگیری از اهداکنندگان است.

وی بیان کرد: مرکز اهدای خون نمازی واقع در میدان نمازی نیز همه روزه به جز روز‌های تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۲۲:۴۵ آماده خونگیری از اهداکنندگان است.

مدیرکل انتقال خون استان فارس تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان در شهر‌های دیگر استان فارس از جمله کازرون، جهرم، لار، گراش، داراب و فسا کار خون‌گیری انجام می‌شود و مردم می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های این شهر برای اهدای خون اقدام کنند.

گفتنی است، پذیرش اهداکنندگان خون در تمام مراکز با ارائه کارت ملی صورت می‌گیرد.
نظرات بینندگان