کد خبر: ۱۲۲۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

برنامه‌های شب‌های قدر در حرم شاهچراغ (ع)

ویژه برنامه‌های شب‌های قدر در حرم شاهچراغ (ع) اعلام شد.
به گزارش شیرازه، حجت‌الاسلام احمد سلامی معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) گفت: ویژه برنامه‌های شب‌های قدر شامل قرائت قرآن، سخنرانی و قرائت دعا‌های ویژه این شب‌ها یکشنبه ۱۳ خردادماه در شبستان امام خمینی (ره) در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: آغاز مراسم احیای شب‌های قدر در حرم مطهر شاهچراغ (ع) ساعت ۱۰ شب اعلام شده است.

حجت‌الاسلام سلامی ادامه داد: سخنرانان این مراسم را حجت‌الاسلام و المسلمین لطف‌الله دژکام، امام جمعه شیراز و نماینده، ولی فقیه در استان فارس و حجت‌الاسلام و المسلمین ملک‌مکان رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بر عهده دارند.

وی اظهار داشت: همچنین در لیالی قدر عباس انجوی، خلیل نگهبان، عباس حیدرزاده، علی حسین‌زاده، مصطفی موسوی‌نژاد و سعید خائف پناه به مداحی و قرائت مناجات و دعای جوشن کبیر می‌پردازند. دعا و مراسم قرآن به سر این شب‌ها توسط آیت‌الله دستغیب، تولیت حرم احمدی و محمدی قرائت و انجام می‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع)  تصریح کرد: همچنین مراسم احیای شب‌های جمعه و شب ۲۷ ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۳:۳۰ در حرم شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود که سخنرانی این برنامه را حجت‌الاسلام سید محمد انجوی‌نژاد بر عهده دارد و این برنامه با مداحی مداحان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان