کد خبر: ۱۲۲۴۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۲ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۷

رئیس کل دادگستری فارس خبر رسانه وابسته به دولت را تکذیب کرد

صبح دیروز خبری ابتدا به نقل از ایرنا و سپس در سایر رسانه های حامی جریان اصلاحات و دولت منتشر شد که برخی از اعضا اصولگرا سابق شورای شهر شیراز به دلیل تخلفات مالی بازداشت شده اند.
رئیس کل دادگستری فارس خبر رسانه وابسته به دولت را تکذیب کرد
به گزارش شیرازه، در حالی که ایرنا در خبری به نقل از یک منبع آگاه نوشته بود که شماری از اعضای شورای شهر پیشین شیراز و برخی از مدیران سابق شهرداری شیراز بازداشت شده‌اند، مقامات قضایی استان این خبر را تکذیب کردند.

صبح دیروز در رسانه های حامی جریان اصلاحات و دولت منتشر شد که برخی از اعضا اصولگرا سابق شورای شهر شیراز به دلیل تخلفات مالی بازداشت شده اند.

اما یک مقام آگاه در گفتگو با شیرازه ضمن تکذیب این خبر اظهار داشت:  هیچ کدام از اعضاء سابق شورای چهارم شیراز دستگیر نشده اند و دنبال کردن این شایعه از سوی برخی رسانه هایی که حامی شورای پنجم و جریان اصلاحات هستند عین بی اخلاقی است.

اعضاء شورای شهر چهارم و پاک فطرت شهردار پیشین شیراز نیز در گفتگو با رسانه ها اعلام کردند که این خبر کذب محض است و هیچ کدام از اعضا و مدیران پیشین شهرداری شیراز بازداشت نشده اند.

همچنین رئیس کل دادگستری فارس نیز گفت: بازداشت برخی از اعضای شورای اسلامی سابق شهر شیراز صحت ندارد.

به گزارش شیرازه، انتشار شایعه دستگیری اعضا (اصولگرا) سابق شورای شهر شیراز در اکثر رسانه های حامی دولت و جریان اصلاحات بازنشر شد.

انتشار چنین خبر کذبی از سوی رسانه وابسته به دولت (ایرنا) در حالی است که هفته گذشته برخی از اعضاء اصلاح طلب شورای شهر و شهردار مرودشت به اتهام مالی از سوی اداره کل اطلاعات استان فارس دستگیر شده بودند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷
1
گل به جمال اصلاح طلب ها که در همه چیز پیشران هستند!!!