کد خبر: ۱۲۲۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۹ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۷

اختصاص تسهیلات اشتغال فراگیر روستایی در داراب

150میلیارد ریال تسهیلات اشتغال فرا گیری روستایی در داراب جذب شد.
به گزارش شیرازه، کیومرث راستی رئیس اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی داراب گفت:امسال بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال شده اند که تسهیلات در قالب اشتغال فراگیر و پایدار روستایی عشایری جذب شده است.
وی بیان کرد: متقاضیان حقیقی و حقوقی برای گرفتن تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده اند که در حال حاضر مرحله تکمیل پرونده تامین وثیقه با دریافت تسهیلات هستند.

رئیس اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی داراب تصریح کرد: طی ۱۶ نشست کمیته فنی و کارگروه اشتغال شهرستان آباده از آبان ماه امسال تا کنون بررسی و بیش از ۴۰۰ طرح به کمیته ارائه و در پایان ۴۰ طرح در قالب فراگیر و ۳۰۰ طرح در قالب طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در کمیته فنی شهرستان پذیرش و برای معرفی به کمیته فنی استان معرفی می‌شوند.

راستی ادامه داد: از این طرح‌ها کمیته ون در ۱۵ طرح در قالب فراگیر با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال و ۱۷۳ طرح در قالب روستایی و هزینه‌ای بالغ بر ۲۷۸ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده اند.

وی نرخ سود تسهیلات پایدار روستایی را ۶ درصد برای سرمایه ثابت و ۱۰ درصد برای سرمایه در گردش و میزان سود تسهیلات اشتغال فراگیر را ۱۸ درصد با پرداخت یارانه ۲ تا ۷ درصد به شرط انجام تعهد اشتغال انجام داد.

برچسب ها: تسهیلا ، فارس ، اشتغال
نظرات بینندگان