کد خبر: ۱۲۲۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۹ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۷
اقدامی نو و ماندگار در شیراز:

کاشت نهال به ازای بهبود هر بیمار در بیمارستان امیرالمومنین

طرح کاشت یک نهال به ازای بهبود هر بیمار با هدف توسعه فضای سبز، همزمان با ایام شهادت حضرت علی (ع) در بیمارستان سوانح سوختگی امیرالمومنین (ع) آغاز می‌شود.
به گزارش شیرازه، مدیر بیمارستان سوانح سوختگی امیرالمومنین (ع) گفت: برخی همراهان بیماران سوختگی پس از بهبود بیمارشان با مراجعه به امور فرهنگی بیمارستان، خواستار اجازه  نصب بنر تقدیر از پزشکان و کارکنان بیمارستان هستند.

محمدحسین ورهرام ادامه داد: در همین راستا، پیشنهاد مسئول فرهنگی بیمارستان مبنی بر کاشت یک اصله درخت در محوطه بیمارستان، به شکرانه تولد دوباره بیمارشان، مورد استقبال قرار گرفت.

او با دعوت از همراهان بیمار برای کاشت درخت در محوطه بیمارستان و تامین سلامت نسل‌های آتی، آن را قدمی مهم و مفید در راستای داشتن هوای پاک اعلام کرد و افزود: اجرای این طرح با الگوپذیری از سیره ی پیامبر (ص) و امامان معصوم (ع) که با دست خود به کاشت درختان اقدام می‌کردند و در امر عمران و آبادانی زمین، اهتمام می‌ورزیدند، صورت می گیرد.

ورهرارم با تاکید بر همراهی و مشارکت مردم در اجرای این طرح، گفت: در این طرح، به بحران آب نیز توجه شده و آب‌رسانی به درختان کاشته شده در محوطه بیمارستان، از تصفیه پساب بیمارستان تامین می‌شود.

وی یادآور شد: همکاران و همراهان بیمارانی که تمایل به شرکت در این طرح دارند، می‌توانند به امور فرهنگی بیمارستان مراجعه کنند.
صدا و سیمای فارس

نظرات بینندگان