کد خبر: ۱۲۲۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۷
دبیرکل حزب مردمی اصلاحات:

با شلیک اوّلین موشک خارجی به سمت ایران، اسرائیل را با خاک یکسان می‌کنیم/ دروغ بزرگ «سایه جنگ بر سر ایران»

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفت: مسئولین ما نباید از تهدیدهای آمریکا و اسرائیل بترسرند؛ چرا که آنها جرأت حمله به ایران را ندارند و این دروغ بزرگی است که بگویند سایه جنگ بر سر ایران است.

به گزارش شیرازه، محمّدزارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه سخنان مقام معظّم رهبری در حرم مطهر امام(ره) در مورد برنامه هسته‌ای کشور، راه را روشن کرد و دیگر نباید درنگ کرد اظهار داشت: ما باید سریعاً فعالیت صلح‌آمیز هسته‌ای خودمان را شروع کنیم و دیگر نباید اجازه سوء استفاده به اروپا، آمریکا و غربی‌ها را داد. همانطور که رهبری فرمودند نباید فریب بخوریم.

وی ادامه داد: طبق برجام، ایران می‌تواند در زمان مشخص شده، به 190 هزار سو سانتریفیوژ دست پیدا کند؛ لذا به همین دلیل بود که رهبر انقلاب فرمودند که فعلاً در چارچوب برجام، فعالیت‌های خود را ازسرگیریم.

فومنی با بیان اینکه روز قدس امسال را باید با شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار کنیم، تصریح کرد: باید از مظلومان عالم حمایت کنیم و بدانیم که نابودی اسراییل نزدیک است، و ان‌شالله با موشک‌های ایرانی، اسراییل نابود خواهد شد.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها هم بهتر است سر عقل بیایند وگرنه آن‌ها هم به سرنوشت رژیم صهیونیستی دچار خواهند شد و شاهد نابودی‌شان خواهیم بود.

فعّال سیاسی اصلاح‌طلب، این ادعا، که اگر برجام معیوب پذیرفته نشود، جنگ رخ می‌دهد، را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: مسئولین ما نباید از تهدیدهای آمریکا و اسرائیل بترسرند؛ چرا که آن‌ها جرأت حمله به ایران را ندارند و این دروغ بزرگی است که بگویند سایه جنگ بر سر ایران است.

فومنی افزود: با شلیک اوّلین موشک خارجی به سمت ایران، اسرائیل را با خاک، یکسان می‌کنیم.

منبع: فارس
نظرات بینندگان