کد خبر: ۱۲۲۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۷ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۷

فراخوان جامعه ورزش فارس جهت حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس

جامعه ورزش و جوانان استان فارس در آستانه روز جهانی قدس، با صدور اطلاعیه دعوت و فراخوان عمومی، از کلیه ورزشکاران، مربیان و باشگاه های ورزشی دعوت کرد تا با حضور پر شور و گسترده در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر همبستگی خودرا با ملت مظلوم فلسطین و آرمان آزادی این مردم رنج کشیده اعلام کنند.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه جامعه ورزش و جوانان استان فارس در آستانه روز جهانی قدس، با صدور اطلاعیه دعوت و فراخوان عمومی، از کلیه ورزشکاران، مربیان و باشگاه های ورزشی دعوت کرد تا با حضور پر شور و گسترده در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر همبستگی خود را با ملت مظلوم فلسطین و آرمان آزادی این مردم رنج کشیده اعلام کنند.

در این اطلاعیه آمده است:
امروز و پس از شش دهه اشغالگری سرزمین های فلسطینی توسط صهیونیست ها شاهد اعمال بدترین خشونت های بی پایان و فجیع ترین صحنه های جنایت، علیه مردم مظلوم و بی پناه این قسمت از جهان اسلام هستیم.

بر اساس این گزارش، ورزشکاران استان فارس همچون سال‌های گذشته در پیروی از فرمان معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری دوش به دوش دیگر هموطنانمان در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و حمایت از قبله اول مسلمین جهان در راهپیمایی روزجهانی قدس شرکت خواهند کرد.

برچسب ها: شیرازه ، ورزشی ، اخبار
نظرات بینندگان